עבודות אלומיניום – מה עוד לא ידעתם?

 

אלומיניום הוא בין חומרי הגלם העיקריים המשמשים את ענף התעשייה, הייצור והבנייה. למרות שעבודות אלומיניום כל הזמן נמצאות סביבנו, מעניין לגלות שיש כמה דברים שאותם לא כולם יודעים:

א. אלומיניום הוא יסוד כימי מתכתי – מתכת כוללת קבוצה של יסודות כימיים, המוגדרים לעיתים בתור חומרים מוצקים. מתכות מתאפיינות בהולכה חשמלית והולכת חום גבוהות ולכן גם אלומיניום נושא את התכונות הללו. אם עד היום לא ידעתם למה משתמשים באלומיניום כדי לייצר כבלים ומערכות תקשורת, עכשיו אתם צריכים להתחיל לשים לב למאפיינים של יסודות כימיים מתכתיים מן הסוג הזה.

ב. אלומיניום עמיד בפני שיתוך – סיבה נוספת לפופולאריות של עבודות אלומיניום קשורה לעמידות בפני שיתוך. זו עמידות שלמעשה מונעת קורוזיה וחלודה. אלומיניום הוא חומר עמיד בפני שיתוך המשמש לייצור פרופילים, חלונות, דלתות, שערים, ידיות ועוד. אלומיניום יכול לשמור על מראה מבריק גם לאחר חשיפה ממושכת וישירה לקרני השמש, או לחילופין למזג אוויר סוער של גשמים, ברד, שלג ורוחות.

ג. צפיפותו של אלומיניום היא שליש מפלדה או נחושת – סביר להניח שלא ידעתם מה תכונות הצפיפות של אלומיניום, על אף שמדובר במאפיין בולט כמעט בכל סוגי העבודות. האלומיניום הוא מתכת קלה שצפיפותה עומדת על שליש בלבד מהצפיפות של פלדה או נחושת. במילים פשוטות, המשמעות היא שקל לייצר עם אלומיניום מוצרים קלי משקל אך חזקים ויעילים.

מי מבצע עבודות אלומיניום?

לקוחות שרוצים לנצל את התכונות והיתרונות של עבודות אלומיניום צריכים לפנות לאנשי המקצוע שעוסקים בתחום. ראשית, חשוב להשוות בין חברות שעוסקות בעבודות אלומיניום ולקבל המלצות מלקוחות קודמים. שנית, כדאי להגיע על מנת להתרשם מקטלוג הדוגמאות והעבודות. לצד כל היתרונות הפונקציונאליים של אלומיניום, המטרה מבחינת הלקוחות היא להשיג גם ערך מוסף דקורטיבי. בדיוק בשביל זה משתמשים באלומיניום כדי לייצר מוצרים שונים לחלל הפנים.

בשורה התחתונה, אלומיניום הוא חומר גלם נפוץ שיש הרבה מה לדעת עליו. כדאי לאסוף את המידע על אלומיניום לפני שמגיעים לחנות או מזמינים עבודה מסוימת.

 

הוסף תגובה