עורך דין פלילי אסף דוק – חשיבה פורצת דרך בהליכים פליליים

עורך דין פלילי אסף דוק – חשיבה פורצת דרך בהליכים פליליים

משרדנו מספק שירות אישי, מקצועי ומוקפד. אנו מטפלים אישית בלקוחות שלנו ומתכננים עבורם את הייעוץ, הליווי והייצוג המתאימים להם במדויק. בתחילת הליווי נספק להם תמונה מלאה אודות מצבם, כולל טווח הסיכויים והסיכונים למקרה הנדון. צוות של עורכי דין ומשפטנים סוקרים את הסוגיות המשפטיות הרלבנטיות לכל מקרה ומקרה, ומגישים ללקוח חוות דעת מנומקת מהן האפשרויות העומדות בפניו ומהו קו ההגנה המיטבי עבורו.

כלל הצוות העובד במשרדנו מחויב לדיסקרטיות מלאה. פרטי הלקוח ופרטי המקרה שמורים במערכת פנימית של המשרד, ואינם זולגים החוצה מהמשרד בשום מצב, בין אם הלקוח החליט להשתמש בשירותינו ובין אם לא.

מילת המפתח המאפיינת את משרד עו"ד אסף דוק היא גמישות. המערכת המשפטית היא מערכת גמישה המבוססת על שורת חוקים המתעדכנים תדיר. אופי ההליך המשפטי וסיומו תלויים באופן קריטי בעבודת עורך הדין המלווה את הלקוח. ניתוח המקרה, הגדרת העבירה, המסמכים והעדויות המוצגים בהליך המשפטי וכמובן הייצוג  המשפטי – הם היבטים שקובעים גורלות בבתי משפט.

לא די לדעת את החוק לבוריו, אלא יש להכיר את המערכת המשפטית עד תומה, כדי להבין כיצד לתכנן עבור הלקוח את המהלכים הנכונים, במטרה לספק לו הליך משפטי מקצועי והוגן. צוות המשרד מתורגל בחשיבה "מחוץ לקופסה" ומציאת פתרונות מקוריים, כל זאת כדי בשיתוף עם הלקוח ובשקיפות מלאה עימו.

המשרד שלנו דוגל בהתנהגות אתית, הן כלפי הלקוח והן כלפי המערכת המשפטית. אנו פועלים תחת מגבלות החוק בלבד, תוך מיצוי כל המהלכים המשפטיים החוקיים.

מהו היתרון שלנו כיוצאי מערכות המשפט הצבאי, שב"כ ומצ"ח?

לעובדי המשרד ניסיון בעבודה בפרקליטות, במצ"ח ובשב"כ. במסגרת עבודתנו במסגרות אלה ביצענו חקירות, אספנו ראיות, העברנו הוראות לחוקרים השונים, העברנו חוות דעת מקצועיות ואף הגשנו כתבי אישום בתיקים פליליים וצבאיים מסועפים. הניסיון הזה לא יסולא מפז במערכת האזרחית. מעבר להיכרות המקיפה עם כל המערכות המשפטיות, אנו יודעים איך "עובד הראש של הצד השני". לא רק של המערכות המשפטיות עצמן, אלא גם של עורכי הדין המלווים מקרים אלה.
הניסיון והידע שצברנו במערכות הצבאיות מאפשר לנו לגבש תוכנית הגנה מוצקה לכל מקרה ומקרה, הן אם מדובר במערכת הצבאית והן אם מדובר במערכת האזרחית. אנו יודעים בדיוק מהם האילוצים העומדים בפני תובע, כיצד הוא בוחן ראיות, איזה שיקולים מנחים אותו ומהי הדרך הנכונה להטות את ההליך לטובת הלקוחות שלנו, הכל בצורה מקצועית, חוקית ואתית.

מקצועיות, יסודיות וחשיבה פורצת דרך בהליכים פליליים

השירות המקצועי של משרד עו"ד אסף דוק מקיף ויסודי. מעבר לליווי האישי והפגישות פנים מול פנים, מספק האתר שלנו ידע מקצועי נרחב. באתר אפשר למצוא שלל מאמרים בנושאים שונים, ידיעות מעודכנות, פסקי דין רלבנטיים והליכים משפטיים שבהם אנו מעורבים.

נוסף על כך, אתר המשרד כולל כמה מדריכי חובה לכל אחד, כגון 'עשה ואל תעשה בחקירה במשטרה', 'הכנה לחקירה במשטרה', 'חקירה ברשות לניירות ערך', 'תרגילי חקירה', 'המדריך למחיקת חובות לפושט רגל', 'קווי הגנה לאזרחים ללא עבר פלילי', 'כיצד לסיים הליך פלילי ללא הרשעה', 'הוצאת רישיון נשק' ועוד.

האתר הוא אחד המקורות המקיפים בישראל למושגים משפטיים ומושגי יסוד וכל אחד יכול להתמצא בו בקלות ולהבין מהם ההבדלים בין סוגי העבירות השונות, מהם העונשים הנהוגים במערכת המשפטית בישראל ומהן סוגי הערכאות השונות.

משרד עורך דין פלילי אסף דוק מספק שירותי הגנה מקיפים בתחום הפלילי, רשויות המס, התחום הצבאי והביטחוני (משטרה, שב"כ, מוסד), והתחום המשמעתי בארגונים, מוסדות, משרדי ממשלה ורשויות מקומיות.

המשרד ממוקם בתל אביב ברחוב השלושה 2 במגדל אדגר, ומעניק ללקוחותיו ייצוג משפטי מקצועי, יסודי ויצירתי החל משלב החשדות והחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשימוע וכלה בניהול ההליך המשפטי. המשרד ערוך למתן מענה מיידי ומקצועי 24/7 לתושבי תל אביב והסביבה.

הוסף תגובה