עיצוב גינות יוקרה

עיצוב גינות יוקרה

עיצוב וילות ובתים גדולים יכול להיות מאוד מאתגר, אבל הוא בעיקר מהנה. אין ספק שיתרונות הגודל והמרחב של החלל מאפשרים משחק עם המון אלמנטים, אך אם יש חלל אחד שהוא מעניין במיוחד הוא הגינה.

באופן גס ניתן לומר, שישנם 4 חללים שנועדו לפנק את דיירי הבית: חדר השינה, הסלון, חדר האמבטיה והגינה, אלא שהאחרון, להבדיל מ– 3 הראשונים דורש התחשבות בהרבה יותר גורמים, בעיקר בשל העובדה שהחלל פתוח לחלוטין, ומכיוון שהוא מצריך ידע הן בעיצוב פנים (שכן עדיין מדובר בחלק בלתי נפרד מהבית) והן בעיצוב חוץ.

עקרונות מנחים בתכנון גינות

  1. יצירת מוקדי עניין ופעילות- אלו יכולים להיות פינות ישיבה, מטבח חוץ עם עמדת ברביקיו, מתקן ספא כמו בריכת שחיה או ג'קוזי, פינת משחקים לילדים או גינת ירק.
  2. שמירה על פרופורציה נכונה בעת השימוש במרחב- שמירה על יחסי גודל בין האלמנטים השונים בגינה כמו צמחיה, רהיטים, פסלים וכדו'.
  3. ניצול מלא של שטח הגינה- ניצול מרבי מאפשר גם תחושת מרחב גדולה יותר וגם שימוש פונקציונלי נכון בחלל.
  4. יצירת מקצב בעיצוב הגינה- עיצוב בעזרת אלמנטים שחוזרים על עצמם במרחקים קבועים, כמו גופי תאורה, צמחים, צבעים, אבנים משתלבות, כדים וכדו'.

עיצוב חוץ שמרגיש כמו בבית

תכנון גינות דורש התחשבות בכל צורכי הדיירים בבית, והאתגר האמתי בעיצוב החלל הוא לגרום לו להרגיש הכי פרטי ואישי. על מנת לעשות זאת ניתן לשלב גדרות, צמחיה ופרגולות, שיעניקו פרטיות ליושבי החצר.
מריצוף וחיפוי, דרך חדר סאונה ועד למטבח חוץ
חצר הבית היא הרבה יותר ממדשאה, כמה עציצים ופינת קפה. הזמינו אותנו לבחון יחד אתכם עד כמה אתם יכולים לחלום בגדול, ואיך אנחנו נגרום לכם לחיות את החלום.

הוסף תגובה