עיריית רמת גן חניה – הדרך שלנו לשפר את יום העבודה

העיר רמת גן היא אחת הערים הכי מרכזיות בארץ. אנשים רבים שבוחרים לעבוד בתל-אביב בוחרים לגור דווקא ברמת גן בגלל הקרבה שלה לעיר הגדולה ואיכות החיים הטובה שיש בה. החיים ברמת גן זולים יותר באופן יחסי מאשר החיים בתל-אביב. יתרון נוסף שיש לרמת גן על פני תל-אביב הוא שיש בה הרבה יותר חניה בהשוואה לשכנה הגדולה שלה. עיריית רמת גן דאגה לכך שבעיר יהיו הרבה מאוד מקומות חניה לרווחת התושבים בעיר. פעמים אנשים שגרים בראשון לציון או באזורים רחוקים יחסית מתל-אביב בוחרים להחנות את הרכב שלהם ברמת ולנסוע בקו אוטובוס ישיר למקום העבודה שלהם בתל-אביב. כך הם גם חוסכים כסף וגם מצליחים למצוא חניה בקלות יחסית.

למה כדאי לחנות בכחול לבן? ואיך זה יכול לחסוך לנו כסף?

כאשר אנחנו רוצים להחנות את הרכב שלנו ברמת גן או בכל עיר אחרת כדאי לנו לשים לכללים של העירייה בשביל חניה ברמת גן. כללי החניה של העיר הם לפי כללי החניה הכלל ארציים, אך יש עיריות שמוציאות חוקי עזר עירוניים שנוגעים במיוחד לתחום החניה. הבחירה להחנות את הרכב שלנו בעיר רמת גן בחניית כחול לבן יכולה לחסוך לנו כסף רב. תעריף החניה ברחובות העיר במקומות המותרים לכך הוא הרבה יותר זול מאשר תעריף החניה בחניונים העמוסים של תל-אביב. כאשר אנחנו מחנים את הרכב שלנו ברמת גן אנחנו מרווחים פעמיים – אנחנו גם חוסכים כסף וגם חוסכים זמן על עמידה בפקקי תנועה בתל-אביב וחיפוש מקום חניה מותר בעיר.

למה חשוב לשים לב לדרך בה אנחנו חונים?

תמיד חשוב לשים לב לדרך בה אנחנו חונים. ערים רבות בישראל לא תוכננו מראש ודבר זה בא לידי ביטוי במקומות חניה לא נוחים או לא מספיקים שיש בהם. כאשר אנחנו חונים את הרכב שלנו בעיר אנחנו צריכים לחנות אותו כך שהוא לא יקבל מכה או שריטה מרכבים אחרים. הדרך בה נחנה את הרכב שלנו תסייע לנו גם לשמור עליו ולהימנע מתאונות מצערות ומיותרות בזמן שאנחנו יוצאים מהחניה. חשוב במיוחד לשים לב שאנחנו מחנים את הרכב היכן שמותר ולא בחניה אדום לבן. אנשים רבים נוטים לחשוב שההחלטה איפה יהיה סימון כחול לבן ואיפה יהיה סימון אדום לבן היא החלטה שרירותית שנועדה להכניס כסף רב יותר לקופת המדינה – אך אין זה תמיד כך. ישנן חניות שמסומנות באדום לבן מתוך מחשבה על בטיחות הנהגים והולכי הרגל בדרך.

הוסף תגובה