על פילינג קל ועל מה שנילווה אליו

במשך השנים עור הפנים שלנו מועד לנזקי השמש, קמטי הבעה, הצטברות שכבות שומן ועוד כהנה וכהנה בעיות שונות ומגוונות שעלולות לגרום למראה עור פנים זקן ונפול. עור הפנים הוא בעל השפעה רבה על המראה הכללי שלנו ולכן חשוב לטפח אותו על בסיס קבוע לא רק על ידי מריחה של קמים מתאימים וטיפול מונע אלא גם על ידי טיפולי תחזוקה מעת לעת שיצעירו אותו ויקלפו את שכבות השומן והלכלוך שהצטברו עליו לאורך השנים. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי פילינג קל או על ידי פילינג בינוני.

מה זה בכלל פילינג קל?

פילינג הוא פעולה שבה מקלפים את השכבות העליונות של העור ובעקבותיה נחשף עור חדש ובריא, רענן ונקי ובעיקר בעל מראה צעיר יותר. לטיפולי פילינג יש רמות שונות בעלי רמת חודרנות שונה, אולם פילינג קל ופילינג בינוני נחשבים יעילים להבהרה ולהעלמה של פיגמנטים, העלמת קמטוטים ונמשים, עידון צלקות, פצעי אקנה והקניית מראה חלק ורענן לעור הפנים כולו. טיפול פילינג קל עד בינוני נחשב יעיל במקרים רבים של בעיות שאינן חמורות במיוחד ומשום כך הוא הפך נפוץ במיוחד בשנים האחרונות בקרב מטופלים רבים.

על ידי רופא

כמו בכל הליך רפואי גם טיפולי פילינג קל כוללים שימוש בחומרים חזקים דוגמת חומצה גליקולית שבעזרתה מתבצע הקילוף של שכבות העור העליונות. למרות העובדה שמדובר על טיפול שטחי יחסית את הטיפולים הללו יש בצע במרפאה מוסמכת ועל ידי רופא שעבר הסמכה בנושא. מבחינת משך הטיפול פילינג הוא טיפול קצר יחסית ונמשך כמה דקות ובעקבותיו נוצרת כוויה קלה. את התוצאות ניתן לראות כבר לאחר שבוע מהטיפול. יש מקרים שבהם נדרשת סדרה של טיפולי פילינג בדרגת קל עד בינוני כדי להביא את המטופל לתוצאות רצויות.

סדרת טיפולים

על פי רוב מדובר על סדרה של שלושה עד חמישה טיפולים שבמהלכם מומלץ להימנע מחשיפה לשמש ורצוי ביותר להיעזר בתכשירי הגנה חזקים ויעילים. כעבור עשרה ימים מתום הטיפול ניתן לחזור ולהתאפר וכן לשוב ולהשתמש בתכשירים קוסמטיים. כמו כל טיפול רפואי גם בעקבות טיפול בפצעים בפנים עלולות להופיע תופעות לוואי כגון כתמים ושינויים בצבע העור, תופעה שניתן לטפל בה באמצעות קילוף נוסף.

הוסף תגובה