עמוד השער צריך לספק בתמציתיות ובמהירות לאן הגענו

למבקרים החדשים באתר- עמוד השער צריך לספק בתמציתיות ובמהירות לאן הוא הגיע, הפסקאות הראשונות בעמוד צריכות לתאר בקצרה מה החברה שלך מציעה וקישורים לכל הדפים הפנימיים באתר או לפחות לעיקריים שבהם כדי לאפשר להגיע לנושא או למוצר המבוקש בקלות ובמהירות.

למבקרים החוזרים באתר- עדכן אותם בדברים החדשים שבחברה אם זה פיתוח של מוצר חדש או שירות חדש אותו לא הצעתם בעבר, אם זה מאמר חדש אותו כתבתם כדי ששוב יכנסו לאתר ויגלשו כי מה שהם כבר ראו השתנה או לפחות חלק ממנו.
למבקרים החדשים והחוזרים כאחד- שמור מקום למוצר או לשרות המוביל אצלכם בחברה עדיף עם תמונה ותאור קצר ולינק לעמוד בו פירוט על אותו המוצר בו ניתן לרכוש אותו או לעמוד פירוט השרות המוביל.
אפשר וכדאי להבליט ולספר סיפורי הצלחה בעמוד הראשי עם תמונת הלקוח או לוגו החברה שלו עם לינק לסיפור ההצלחה המלא, כך ניתן לאסוף ולרכז עמוד בו יהיה פרוט כל סיפורי ההצלחה או ההמלצות של הלקוחות שלכם.

באדיבות טופ אינטרקטיב, פתרונות פרסום באינטרנט

הוסף תגובה