ערב גיבוש לעובדים לגיבוש מושלם

התרגלנו לשמוע על ימי גיבוש לעובדים, אבל תתפלאו לשמוע שאפשר לבלות ביחד בצורה מגבשת ומהנה גם בערב.

את ימי הגיבוש מטעם מקום העבודה כולם מכירים. לכן, אם רוצים לשנות ולהפתיע את העובדים בתכנית מקורית, אפשר לחשוב על תכנון ערב גיבוש לעובדים. ערבי גיבוש יכולים להיות גם כאשר מדובר בטיול או נופש של מספר ימים מטעם מקום העבודה ורוצים למלא את הערב בפעילות מיוחדת ומהנה שתתאים לכולם.

אלו פעילויות מתאימות לערב גיבוש לעובדים?

ערבי גיבוש הם מיוחדים, אבל הם יכולים להיות מאתגרים מבחינת התכנון, מכיוון שבערב רוב האנשים עייפים ולא כל הפעילויות מתאימות לשעות החשכה. לכן חשוב לבחור בחברה המציעה פעילויות המתאימות לשעות הערב.

חברה כזו תוכל להציע לכם הופעות מיוחדות או הצגות, בהן העובדים יכולים לשבת בנוח ולצפות ואין צורך במאמץ גופני או חשיבה. אפשר גם לחשוב על פעילות שמתאימה דווקא לאווירה המיוחדת שנוצרת בשעות החשכה, כמו למשל, פעילות הקשורה לתרבות האפריקאית הקסומה. אפשר לשבת על מחצלות מסביב למדורה וללמוד ריקודים אפריקאים מיוחדים וגם להשתתף בסדנאות תיפוף. אפשר לשלב את התיפוף עם שירה בציבור ולאפר את העובדים בסגנון אפריקאי. אם מדובר במספר גדול של עובדים, אפשר לחלק אותם לקבוצות וללמד כל קבוצה לתופף על כלי אחר, במקצב שונה ובסוף לחבר את הקבוצות יחד ולהופיע בהרמוניה מיוחדת. הפעלה מסוג כזה נותנת תחושה של אותנטיות וייחודיות והיא יכולה להתבצע גם בשטח פתוח. ואם בשעת הערב העובדים עדיין מרגישים מלאי אדרנלין, אפשר לערוך תחרויות ומשחקים שיעזרו להם להשתחרר ולהכיר טוב יותר אחד את השני.

ערב גיבוש לעובדים יכול להיות מיוחד וקסום וכדאי לשקול לעשות זאת מדי פעם, כתחליף לטיול או פעילות גיבוש אחרת המחייבת אור יום.

הוסף תגובה