עשה זאת בעצמך – עכשיו גם באופנה

במקום כל פעם לשבור את הראש עם אותה התלבטות: מה ללבוש? מה לקנות? פשוט פתחו את ארון הבגדים, קחו מספריים ותתחילו לגזור, לפרום ולאבזר כמה שבא לכם. מקוריות, יצירתיות ועיצוב, זה שם המשחק היום!! בחרו מהארון את אותה חולצת טי שירט הכי פשוטה, בעלת חצי שרוול. בשלב ראשון, גזרו את המכפלה של השרוול כולל תפר הסיום, ואז מתחו בעדינות ממש בתנועות קטנות, את סיום השרוול הגזור שהתקבל (מתאים יותר כחולצת נשים, כי הגימור בשרוול מקבל צורה גלית מסולסלת).


אופציה שנייה היא להשאיר את השרוול גזור ובנוסף, לגזור את סיומת החולצה למטה, מה שיתאים יותר לחולצות ארוכות מותן, היות שהגזירה מקצרת מאורך החולצה. בשלב שני – להכניס צבע וחיים. אם תזדמנו לחנויות אביזרי תפירה, תופתעו לגלות עד כמה מבחר האביזרים לקישוטי הבגדים עצום: פאצ'ים מבריקים ורקומים, אבנים ופייטים מבריקים ואפילו שרשראות דקות מחרוזים למכירה במטרים והכול להדבקה או לתפירה על הבגד. אל תתביישו לבקש עצה מהמוכרים, הם הרי אלה שיודעים מה קורה מבחינת הטרנדים העכשוויים בתחום זה.. את הפאצ'ים תוכלו לתפור או להדביק בכל מקום שתרצו על החולצה, וליצור מראה משתנה: אביזרים בצבעים מוכספים, מוזהבים ומבריקים יתנו לחולצה מראה ספורטיבי-יוקרתי. אביזרים או פאצ'ים רקומים או צבעוניים יתנו לחולצה את מראה הקאז'ואל היומיומי .


קל ליישם את אותה הדרך גם לגבי עיצוב מחדש למכנסיים: מומלץ לקשט את הכיסים בפאצ'ים רקומים או אפילו בכאלה עשויים בשזירה של פאייטים בצורות שונות (פרחים, לבבות, צורות גיאומטריות ועוד), מה שייצור עבורכם את מראה הג'ינס המתוחכם.


הטיפ ניתן באדיבות אורית לבה, כתבת אופנה וסטייליסטית אישית


לפרטים נוספים אודות אורית לבה

הוסף תגובה