פוליש לרצפה – להזמין חברת ניקיון או לעשות לבד?

בשעה טובה אתם עוברים לדירה חדשה, מיד כאשר אתם מזמינים חברת ניקיון לביצוע ניקיון חשוב לבצע גם פוליש לרצפה בסיום התהליך, פוליש לרצפה גורם לרצפה לקבל מראה מרשים ויוקרתי, מראה אשר יכול להפוך את הבית מבית רגיל לבית "מדהים", באמצעות חברת פוליש לרצפה ניתן לקבל פוליש איכותי לרצפה ברמה הגבוהה ביותר, אז האם כדאי להזמין חברת ניקיון או לבצע פוליש לבד? זאת השאלה הגדולה.

איך בוחרים חברת פוליש לרצפה:

  1. המלצות – קבלו המלצה מחבר קרוב או מגלישה פשוטה בגוגל וחיפוש חברת פוליש לרצפה המלצות.
  2. ניסיון – כאשר אתם מחפשים חברת ניקיון ופוליש איכותיות הניסיון מדבר, אם תמצאו חברה ללא ניסיון העבודה תתבצע לא טוב וגם תשלמו כסף נוסף על תשלום לחברת ניקיון נוספת שתצטרכו להזמין, חסכו את הבלאגן והזמינו חברה מנוסה ואחראית אשר מספקת עבודות של פוליש לרצפה שנים רבות.
  3. מחירים – לא צריך לשבור את הכיס בשביל לבצע פוליש לרצפה, המחירים של פוליש לרצפה נעים בין 1000 ₪ ל1600 ₪ הכל תלוי בגודל הדירה (עד 3 חדרים).
  4. הצוות – חשוב שהצוות שמגיע אליכם יהיה איכותי ולא ילדים שלמדו את העבודה רק אתמול, בקשו חוות דעת על צוות העובדים לפני שהחברה מגיעה אליכם.
  5. הצעת מחיר – בקשו הצעת מחיר לפני ההגעה לדירה, וגם בהגיעה לדירה, בקשו שהמחיר יהיה כפוף לחוזה מסודר על מנת שלא יהיה תוספת מחיר מצידכם בסיום העבודה.
  6. זמן העבודה – בקשו להעריך כמה זמן יקח לחברה לבצע את הניקיון, מרבית החברות מבצעות את הניקיון ביום אחד עם 3 עובדים.
  7. ציוד – חברות רבות מגיעות עם ציוד לא מקצועי לעבודה, חפשו חברה שמתמחה בניקיון שנים רבות ויש להם ציוד חדש, ציוד חדש ומשוכלל יאפשר להם לסיים את העבודה מהר יותר וגם לבצע ניקיון הרבה יותר טוב.

פוליש לרצפה זו מטלה לא פשוטה בכלל, אבל באמצעות 7 הכללים האלה תוכלו לבחור את החברה המתאימה לכם ביותר, קיימות המון חברות פוליש לרצפה בישראל, רוב החברות יתנו לכם מחיר זול בטלפון אבל מיד לאחר סיום העבודה ידרשו תוספת, בדקו היטב לגבי סעיפים בחוזה העבודה על תוספת מחיר בסיום העבודה, בדקו שלא מדובר בנוכלים ובקשו לקבל את ההצעה במסודר במייל או בפקס על מנת שתשב אצלכם באופן מסודר עד שתבחרו את החברה המתאימה לכם ביום. שיהיה בהצלחה..

הוסף תגובה