פינוי של עודפי רכוש מפנה מקום גם במגרות המוח והלב

פסח הוא החג שמסמל יותר מהכל חופש, ניקיון והתחדשות. בתורה כתבו נפש בריאה בגוף בריא , ואני מוסיפה, נפש בריאה בגוף בריא בבית נעים ומסודר.


כשאנחנו סובלים מחסמים בתודעה שלנו, מאי סדר מנטלי ורגשי, אנחנו מייצרים כשלון, חוסר סיפוק ואי סדר. בכל מובן ופירוש, אנחנו חוסמים עצמנו מלהגיע לאן שאנחנו באמת רוצים להגיע.


ערמת ניירת שלא טופלה גוזלת מאיתנו אנרגיה יקרה, מהווה מכשול בדרך להתמקדות בעיקר. ארון לא מסודר בו איננו מוצאים את הידיים והרגליים עושה בלגן גם בתודעה. סלון עמוס לעייפה לא מזמין אותנו לארח, ואינו מראה על מקום למישהו נוסף – בן זוג. עודף בגדים או מזווה עמוס במוצרים שמחציתם כבר פג תקפם מקיף אותנו באנרגייה שלילית ומעכבת.


האומץ לשנות לא להישאר באזור הנוחות לפרוץ דרך מחשבתית ומעשית, מתחיל מפעולות בסיסיות ויומיומיות.


במקום לייצר מקום בתודעה למה שמעניין אותי כרגע –מציאת בן זוג, פוקוס בקריירה, מנוחה בסיסית לנפש, אנחנו עסוקים בהיכן רשיון הנהיגה, למה יש לי עשר קופסאות רסק עגבניות אבל שום נס קפה, האם שילמתי את הקנס מלפני שלושה חודשים בזמן. דומה הדבר למי שסובל מעודף משקל, קשה מאד לרדת במשקל ולשמור על משקל יציב בלי להבין למה עלינו במשקל מלכתחילה.


סדר בראש מתחיל מהמקומות הכי בסיסיים ופשוטים: מגרה מסודרת, חפצים ממוינים ומסודרים לפי שיטה, מזווה לא עמוס.


הפרדה מעודפי הרכוש כמו בגדים, נעליים  ניירת ועוד, מפנה מקום גם במגרות  המוח והלב ועל הדרך גם מלמדת אותנו להסתדר עם תקציב.



 באדיבות דוקטור סדר – הבלאגן שלך הוא המומחיות שלנו


הוסף תגובה