פירוש השם שגיא

האות ש' מייצגת את הרצון לקבל – היכולת לקבל לעצמך, על מנת לתת לאחרים. יש לך את היכולת לבקש, לקבל ולהכיל. זו היכולת להגדיר כמה את/ה רוצה לעצמך, כמה המיכל שלך גדול כדי לקבל מבלי שזה יהיה "יותר מידי". ישנם אנשים אשר חושבים שלקבל זה לא טוב, אבל האמת היא שאם לא נקבל לעצמנו לא באמת יהיה לנו מה לתת. את/ה יודע/ת זאת ובדרך כלל לא נכנס/ת למעגל קסמים של נתינה לצורך קבלה שהופכת להיות בעצם שוב קבלה. בנוסף, יש לך את היכולת להגדיר את הכיוון של הרצון שלך, כלומר, מה לעשות עם כל מה שקיבלת, האם זה יהיה רק לעצמך בלבד או שתעביר/י הלאה את מה שקיבלת. יש לך רצון לקבל מאוזן וחזק, רצון בריא לקבל מתוך ידיעה שללא קבלה אין מה לתת לאחרים, ולכן אחרי הקבלה יהיה לך תהליך טבעי של להעביר הלאה של מה שקיבלת.

האות ג' מייצגת את העושר – היכולת להבין שהרבה או מעט אינם משפיעים על השמחה שלך. אינטליגנציה של עושר היא עמדה שאומרת שהשמחה אינה תלויה בדבר והיא פנימית. את/ה יודע/ת לשמוח בכל מצב ושמח/ה בחלקך ללא קשר להרבה או מעט. אינטליגנציה זו לא אומרת לא לרצות או לשאוף ליותר אלא לא להתנות את שמחה החיים בכמות שיש לך. אפשר לשאוף ולרצות יותר בחיים אך לחיות מתוך גישה שמה שיש זה כבר טוב וזה לא משפיע על השמחה. ישנם אנשים עם הרבה מאוד כסף שמרגישים עניים ואנשים עם מעט מאוד כסף אך חיים ומרגישים עשירים. העושר שלך הוא תחושה פנימית ולא באמת קשור לכמות. העשיר האמיתי הוא השמח בחלקו (ושוב ללא קשר לשאיפה נוספת ליותר). את/ה אדם עשיר בנפשך ואת/ה מודה על מה שיש לך במקום להתלונן על מה שאין לך. את/ה חיי/ה מתוך הודיה ותחושת שפע. תחושת השפע והעושר הפנימי הם אלה שיוצרים ומעצימים עבורך את העושר החיצוני שלך (מעגל קסמים). והפוך, כאשר את/ה מרגיש/ה עני/יה, החיים לא יכולים לספק לך שפע והמעגל חוזר על עצמו.

האות י' מייצגת את חוש המעשה – היכולת לשים גבולות של מותר (בלי אסור) בכל מעשה יזום והיכולת ליזום ולהוציא לפועל. אינטליגנציה של חוש המעשה אחראית על היכולת ליזום עשייה, היכולת להפוך את הרעיונות במחשבה למשהו מעשי ומוחשי. את/ה בעל/ת חוש המעשה חזק ומאוזן ואת/ה אדם שיוזם/ת את הרעיונות שלך ומשתדלים לעסוק בדברים מעשיים שיש להם תכלית מסויימת עבורך. כאשר את/ה עושה ומתנסה, מתוך המעשה והחוויה עצמה את/ה יכול/ה להבין אם הדבר היה מותר או אסור עבורך. בדרך כלל את/ה תגביל/י את העשייה שלך לדברים שהם 'מותרים' בעינייך ועבורך. כאשר העשייה שלך חלשה יש להפוך את צורת הפעולה שלך מ"סוף מעשה במחשבה תחילה" ל"נעשה ונשמע", כלומר, קודם נעשה ואז נבין מכך משהו. מעשה היא יכולת חשובה עבורך לצורך הבנה שלך את התהליך שאת/ה חווה בחיים.

האות א' מייצגת רצון חופשי – זוהי היכולת לחיות חיים בהם הכל אפשרי על פי הרצון החופשי. אינטליגנציה של רצון חופשי נמצאת ברובד הרוחני ולכן אין לחפש לה רציונל הגיוני (מפני שאין). יש לך את האיכות של רצון חופשי, היכולת הרוחנית לתפוס את העולם כמרחב ריק שמתמלא באפשרויות שאת/ה יוצר/ת עבורך באמצעות הרצונות שלך וכך המרחב הזה מתמלא במשהו שהופך להיות המציאות שלך. אינטליגנציה של רצון חופשי מסמלת את אינסוף האפשרויות שקיימות עבורך בכל זמן ובכל מקום ואת ההבנה שכל אדם בעצמו הוא אפשרות שמתממשת כל הזמן על פי הרצון שלו. רצון חופשי מדבר על כך שאין באמת אמת אחת מוחלטת אלא לכל אדם יש אמת משלו ולכן הכל אמת, האמת היחידה היא שאין אמת אחת. את/ה יודע/ת את האמת שלך ושהיא רק שלך. את/ה יודע/ת לחיות חיים מלאי אפשרויות בעולם שהוא בעצמו מרחב ריק שמתמלא באנרגיה המשנה צורה בהתאם לכוונות ולרצונות שלך.

הכוח הפנימי שלך הוא הספרה 8 – כוח ריפוי – היכולת להבחין שככל שאתה לומד יותר אתה מבין פחות. אינטליגנציה זו היא היכולת הרגשית שלך להודות בכך ש"את/ה יודע/ת שאת/ה לא יודע/ת". ההודעה בחוסר הידיעה מייצרת עבורך סקרנות ורצון ללמוד, והלמידה שלך היא הריפוי שלך שכן כל סוג של ריפוי (בגוף ובנפש) מתרחש תוך כדי תהליך למידה. יש לך יכולת להתרפא ולצמוח מתוך מקום של למידה תמידית וחוסר תקיעות מחשבתית. את/ה לומד/ת רוב הזמן, את/ה סקרן/ית, את/ה ששואל/ת שאלות ולא מפחד/ת לומר "אני לא יודע/ת, ורוצה לדעת". הוודאות שלך בכך שישנו ידע אינסופי ושלא כולו גלוי לעיניך עוזרת לך למצוא את הידע שישמש אותך לריפוי אמיתי.

הוסף תגובה