פנל מבודד בבניה קלה.

פנל מבודד בבניה קלה.

כשאנו אומרים קירוי גגות, אנו ישר חושבים על רעפים, אבל הפעם אנו נדבר על קירוי שמאוד מוכר בתעשיה ופחות בסקטור הפרטי. גגות קלים, שבאים מתחום של בניה קלה. אלו מתחילים יפה מאוד להשתלב גם אצל אנשים פרטיים, שזקוקים לבנות תוספת חדר, מרפסת, סככה למגורים או לחילופין סככת איחסון, כמו כן יש הרבה אנשים שמעוניינים לבנות מחסן בחצר בשיטה של בניה קלה. השיטה של בניה קלה כוללת גם קירוי גגות וגם חיפוי קירות.

וכמו שכבר הזכרנו מקודם בניה קלה מוכרת ומקובלת בתעשיה, אוהבים לבנות בשיטה זו מפעלים, מוסכים, חנויות (במיוחד רשתות גדולות), מקומות איחסון, מרלוגים למיניהם.
החומרים הנפוצים ביותר שבהם משתמשים בבניה קלה, הם: פנל מבודד, פח איסכורית. פנל מבודד, גם כאן קיים מיגוון של סוגים שנותנים פתרונות שונים לפי הנדרש במפרט או על ידי הלקוח. המחיר, רמת בידוד ועמידות אש הם אלו שיכתיבו מה רצוי לבחור. האופציה השניה היא, בניה מפח איסכורית. היא אופציה יותר זולה מפנלים מבודדים אך חסרונה היא כמו החסר של המילה בידוד. היא אופציה שלא נותנת פתרון לבידוד מקור / חום /רעשים, אך בהחלט יש לה זכות קיום ומקרים שבהם היא העדיפה.
אם אתם רוצים לבנות לדוגמא מחסן בחצר, משיקולים שכבר התוו את הדרך לבחירה זו שלכם לבנות מחסן בשיטת בניה קלה. השאלה הראשונה היא האם אתם מעוניינים לבנות בעצמכם או להזמין מחסן כולל הרכבה על ידי אנשי מקצוע? עכשיו צריך להבין מאילו חומרים תרצו לבנות פנל מבודד או פח איסכורית? מה הדרישות שלכם למחסן, מה יאוחסן בו,ו…
לאחרונה נהיה מאוד טרנדי לבנות בשיטת בניה קלה תוספת חדר או סככה מקורה. רואים זאת בבתים פרטיים או במסעדות. בונים תוספת של סככה כולל ויטרינות, שעדיין משאיר לך הרגשה שאתה בחוץ ולא בתוך מבנה, אך בחורף זה אזור חם ונעים ובקיץ קריר ומרענן. לצורך הקמת סככה מסוג זה, כמובן שמומלץ ללכת על פנל מבודד, גם שיחזיק את החום והקור בתוך חלל הסככה, מה שישפיע על הוצאות חשמל לבעלים, אך גם עניין מניעת רעש בזמן הגשם תהיה נקודה חשובה.
חקלאים אוהבים את השיטה של בניה קלה ומשתמשים בה לצורך הקמת לולים, רפתות, חממות…
בניה מפנל מבודד / איסכורית, היא שיטת בניה מהירה ויעילה.

הוסף תגובה