פרמטרים להערכת טבעות יהלומים

פרמטרים להערכת טבעות יהלומים

אם אתה מתכנן להציע נישואין ומחפש את הדרך לרגש אותה ולהבטיח שתקבל תשובה חיובית – טבעות יהלום הן בדיוק מה שאתה מחפש. אותה טבעת יהלום שתעניק לה ברגע הצעת הנישואין תהפוך לטבעת האירוסין שלכם. הטבעת הזו צפויה ללוות אותה לכל החיים ואף לעבור בירושה אל בתך. יהלומים הם מתנה שמחזיקה מעמד לנצח. הטבעת תזכה לערך סנטימנטלי ותהיה אחת הטבעות שהיא תהנה לענוד ותענוד באופן קבוע. 

איזה יהלום כדאי לבחור?

כאשר נשים מציגות לחברות שלהן טבעות יהלומים כל המבטים מתמקדים בסקירת הגודל של היהלום. מחירים של יהלומים אכן מושפעים מגודלם אך גם מרמת הניקיון והצלילות. השיקול העיקרי לבחירת יהלום לטבעת האירוסין הוא שיקול כלכלי. כאן במדריך נסביר כיצד לבחור נכון טבעות יהלומים יפהפיות שנראות יוקרתיות מבלי לשבור כמה תכניות חיסכון. הסוד לטבעת יהלום מרשימה טמון בשיבוץ יהלומים מקצועי. כאשר מספר יהלומים קטנים ואיכותיים משובצים בטבעת התוצאה תהיה טבעת נוצצת ומרשימה (הטבעת שכל אישה מחכה כל החיים לקבל). 

בהעדר הבנה ביהלומים ותכשיטים נבסס את בחירת היהלום על המידע שנקבל מצוות החנות. הפרמטרים הבאים יסייעו לכם לזהות  שמוצג בפניכם יהלום איכותי. בכל קנייה של טבעות יהלמים או כל תכשיט אחר משובץ יהלומים, הקפידו לקבל תעודה גמלונית. אם בחרתם טבעת עם יהלום מרכזי גדול כדאי לבקש לקבל גם תעודה חיצונית ממכון בינלאומי אירופאי או אמריקאי. 

3 פרמטרים להערכת טבעות יהלומים

1. ניקיון
פרמטר זה מתייחס לרמת הבהירות של היהלום. כאשר מוצג בפניכם יהלום מושלם תבחינו שאין לו כל פגם בשכבות החיצוניות או הפנימיות. ככל שהיהלום יותר "נקי" מפגמים כך הוא מרשים יותר, נוצץ יותר ויקר יותר. 

2. חיתוך
האופן בו היהלום נחתך משפיע רבות על איכותו ועל המחיר. החיתוך וזווית הגימור משפיעים על היכולת של היהלום לשאת אור (לנצנץ). יהלום קטן שנחתך נכון ייראה נוצץ, מהדר ויוקרתי. 

3. הצבע של היהלום
יהלומנים מתייחסים גם לצבע קיים וגם להיעדר צבע. יהלומים חסרי צבע (שקופים) יהיו לרוב נוצצים ומרהיבים יותר בהשוואה ליהלומים עם צבע. נהוג לדרג יהלומים בצבעים לפי סקלה שכוללת צבעים שנחשבים נחותים וצבעים שנחשבים יוקרתיים.

הוסף תגובה