פרסום טיזר

טקטיקת הפרסום הקצר והקולע המבוסס על "טיזרים" ותשדירים קצרים עשוייה להיות אפקטיבית לא פחות ואולי יותר מפרסום "רגיל" המתבסס על שטחי פרסום נירחבים ו/או תשדירים רגילים של 30 שניות ברדיו ובטלוויזיה.

אך ההבדל והיתרון המשמעותי של שיטת פרסום זו טמון בחיסכון העצום בעלויות הפרסום ברוב המקרים לא על חשבון האפקטיביות והאימפקט הפרסומי. כמובן שנידרשת הבנה פרסומית בעיקר בכל הקשור לקופירייטינג- הניסוח של המסר הפרסומי הקצר והקולע אך זו משימה בהחלט אפשרית וכדאית.

הוסף תגובה