פרסום מסביב למדורה

לא משנה עד כמה האבולוציה של הפרסום התפתחה מאז תקופת האבן, עדיין לא נמצא תחליף טוב יותר לפרסום מפה לאוזן.

תחשבו על זה – גם אם ראיתם 50 תשדירי פרסומת בטלוויזיה על מכונת כביסה חדשה, תשדירים שהבטיחו לכם שמדובר בפורשה של מכונות הכביסה ולעומת זאת חבר אחד סיפר לכם שהמכונה הזו היא מכונה גרועה, אתם פשוט לא תקנו אותה!
גם אנחנו בישראל למדנו שלא משנה עד כמה תקציב הפרסום ששמו על המוצר מגלומני, בסופו של דבר שמועה אחת עלולה לאיים על ענק מזון כמו אסם ולהפיל את המניה שלו כמו בסיפור במבה.
מצד שני שימוש חכם במכשיר הפרסום מפה לאוזן יכול ליצור אפקט אדיר או בשמו המקצועי באזז.
אבל איך אפשר לגרום לפרסום מפה לאוזן לעבוד?
גם כאן אנחנו חוזרים לאותה מדורה שסביבה ישבו בכל ערב אבות אבותינו ומגלים שאז כמו היום, בשביל ליצור שיחה בין אנשים מסביב למדורה צריך לספר סיפור טוב.
לכן, אם תצליחו לבנות סיפור מעניין הוא יצליח לעבור בין אנשים ואפילו להגיע לתקשורת. אחת הדוגמאות היא של רשת Ruby Tuesday, רשת מסעדות אמריקאית שהצליחה לייצר סיפור גדול – המסעדה הזמינה את הקהל לראות בשידור חי באינטרנט איך הורסים (מפוצצים) את הסניף הישן האחרון של הרשת, אלא שבזמן השידור "ארעה תקלה" והם פוצצו בטעות את הסניף של מסעדה אחרת שעמדה בסמוך. את הסיפור הזה, שכמובן בוים מראש, הגדילו ע"י התנצלות פומבית שנתן הבעלים של Ruby tuesday ברשת הטלוויזיה המקומית. התוצאה הייתה סיקור ברשת CNN ובמאות אתרים, עלייה של 25% במניית הרשת ומעל למיליון גולשים חדשים באתר. אז מה המסקנה מכל זה?
בפעם הבאה, לפני שאתם רצים לפרסם תדאגו שיהיה לכם סיפור טוב!

הוסף תגובה