פתרונות אחסון לרכב

פתרונות אחסון לרכב

מגירות לרכב

אם אתם מעוניינים לזיווד רכב עבודה  באמצעות מדפים לרכב, למשל לצורך אחסון כלי עבודה חשמליים וידניים – עכשיו זה אפשרי גם ברכבים מסחריים קטנים, כלומר רכבים שכוללים רק שורת מושבים אחת ותא מטען אחורי פתוח וגבוה יחסית. למשל : סיטרואן ברלינגו, רנו קנגו, פג'ו פרטנר, פולקסווגן קאדי, ניסן NV 200, דאצ'יה דוקר ושני דגמי פיאט : דובלו וקובו.

מכיוון שלרוב מדובר ברכב שמשמש לא רק לצרכי עבודה, אלא לרוב גם לצרכי נסיעה ובילוי משפחתי יש לנצל את שטח האחסנה (הקטן ממילא) באופן מקסימלי, הן מבחינת נפח תא המטען, הן מבחינת עומקו והן מבחינת גובהו ורוחבו. אחד הפתרונות הוא מדפים לרכב מה שנקרא זיווד .

באמצעות הוספת מגירות לרכב כחלק מזיווד הרכב תוכלו להפוך את רכבכם לרכב עבודה, כלומר להפוך את עבודתכם ליעילה עוד יותר. אמנם כיום אפשרויות הזיווד כמעט בלתי מוגבלות, אבל כאשר מדובר ברכב מסחרי קטן מומלץ לעשות זאת בהתאם לצרכים ולדרישות הספציפיות שלכם.

המשמעות היא שאתם נהנים ממגירות לרכב וממערכות זיווד (מגירות טלסקופיות, מזוודות כלים, ארגזי כלים, מדפים מודולריים לחלפים, שולחנות עבודה מתקפלים, ארוניות לציוד ואפילו מקררים) שמותאמות לכם באופן אישי. עם זאת, כדי להבטיח התאמה זו עליכם לפנות לחברת שמרון טכנולוגיות משתי סיבות : חברה זו לא רק תאפיין את הצרכים שלכם אלא גם תבצע את הזיווד בפועל.

ומה עם הבטיחות?

אתם יכולים להסיר דאגה מלבכם מסיבה אחת – מגירות לרכב כמו מערכות זיווד אחרות הן בטוחות לחלוטין. למשל, הן אמנם קלות לשליפה אך הן גם חזקות וננעלות באופן מלא ואוטומטי. למעשה, אתם נהנים מכל העולמות: גם מבטיחות מקסימלית שהוכחה במבחני ריסוק שונים, גם מסדר וארגון וגם מרמת גימור גבוהה שמוסיפה טאץ' עיצובי אסתטי.

יתרה מזאת – גם כאשר מדובר במערכות זיווד שנחשבות מסוכנות אתם שומרים על הבטיחות, למשל מערכות זיווד חיצוניות כמו סולמות וגגונים כמו גגון אלומיניום לרכב; גגוני עריסה מאלומיניום; גגונים מתקפלים; אביזרי רתימה לגגון ועוד). בנוסף, גם במערכות שמאפשרות שנוע של ארגזים, בלוני גז, צנרת וחלפים קטנים ניתן להבטיח את הבטיחות, למשל באמצעות מערכות קשירה ורתימה בתוך הרכב.

 

הוסף תגובה