צור מקום לאינטרקציה עם הלקוח

במיוחד היום, בעידן קנייה מוכוונת חוויה, החנות מהווה הזדמנות לאינטרקציה בין לקוחות למוכר, בין לקוחות למוצר ובין לקוח ללקוח. יש להקצות מקום להתרחשות זו, בה הלקוח יוכל לחוש בנוח. תחושה נוחה, נוטה להאריך את משך השהייה של הלקוח בחנות ובאופן טבעי להגדיל את הסיכוי לרכישה מוגדלת וליצירת חוויה כוללת חיובית. מחלקות הקוסמטיקה בסופר פארם הנן מקום קלאסי המיועד ליצור אינטרקציה בין מקדמות מכירה לבין הלקוחות. מצד שני, תכנון זה הנו כה שקוף, עד שרבים מהלקוחות עוקפים או "בורחים" ממחלקות אלו מתוך הבנה שכל התעכבות קלה, תגרור זינוק של מקדמת מכירה מאופרת בכבדות בנסיון להציע עזרה.

הוסף תגובה