קבל חסות של ארגון בלתי תלוי

שתף פעולה עם נותן חסות. זו יכולה להיות עמותה מקצועית שתתן חסות לאירוע ונופך של מכובדות ומקצועיות. יצרן רהיטי משרד ידוע התחבר עם ארגון מנהלי הרכש לכנס קניינים ועם ארגון אדריכלי הפנים לכנס אדריכלים. הלוגו של נותן החסות יופיע ליד הלוגו שלך בהזמנה ובשילוט. לך זה טוב כי הכנס יצטייר ככנס נייטרלי שאינו מסחרי. לנותן החסות זה טוב כי הוא נתפש כמי שדואג לחבריו. הזמן את כל חברי הארגון וכך תגדיל את החשיפה שלך ללקוחות פוטנציאליים ואל תשכח להזמין את אורחיך שלך שאינם בהכרח חברי הארגון. במידה והכנס שלך מאפשר קבלת חסות של מספר ארגונים – למשל כנס תוכניתנים – שקול אף גביית תשלום מנותני החסות. בחברת הדרכה ממרכז הארץ הנוהגת להפיק כנסים עסקיים, הקימו מחירון חסויות. מחיר ללוגו בשילוט, מחיר ללוגו במודעות וכדומה. גם כאשר הם מתפשרים ומעניקים את החסות ללא תשלום, יכול נותן החסות להעריך את גובה התשלום שחסך.


הטיפ ניתן ע"י ניצן צוריאל, העוסק בניהול שיווק לפי שעות ובייעוץ בתחום מכירות, אסטרטגיה, שיווק ופרסום.


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה