קורסים לגמול השתלמות בצפון ובחיפה – אקדמון

מתגוררים בקרית מוצקין, ביאליק, חיים או באזור חיפה והצפון? מחפשים קורסי גמול השתלמות איכותיים? אם כן, כדאי שתכירו את מכללת אינטלקט אקדמון שכבר יותר משמונה עשרה שנים מובילה את המוסדות האקדמיים באזור, ומספקת קורסים לעובדי מדינה ואחרים ברמה הגבוהה ביותר. לכל אורך השנים משתפת המכללה פעולה עם גופים גדולים ומובילים במשק הישראלי, ביניהם רשויות מקומיות, צבא הגנה לישראל, משרד החינוך, תעשיות ביטחוניות, חברת החשמל, מקורות ובזק. החטיבה המיוחדת של המכללה אמונה על תכנונם והוצאתם אל הפועל של קורסי גמול השתלמות, ובכל שנה משתתפים בהם למעלה מ- 1,200 איש ואישה. התלמידים מגיעים מכל אזור הצפון, מנתניה ועד לקריית שמונה, ונהנים משיעורים מעניינים ומועילים מאוד המועברים על ידי מיטב המרצים בתחומם.

מהו הקורס המתאים לכם?

החטיבה המיוחדת של מכללת אינטלקט אקדמון מציעה עשרות קורסים של גמול השתלמות/לעובדי מדינה וקצרה היריעה מלתאר את כולם. בין היתר ניתן להירשם לקורס בדיני משפחה, אינטליגנציה רגשית, כישורי חיים, אתיקה הארגונים, טיפול בפניות הציבור, איכות הסביבה ועוד. את הבחירה יש לעשות לפי תחומי העניין שלכם, הזמן העומד לרשותכם, היכולת והרצון להתמיד, ומטרותיכם האישיות והתעסוקתיות. לדוגמא, הקורס שעוסק באיכות הסביבה הינו ארוך ונפרש על פני 120 שעות אקדמיות. במהלכו לומדים המשתתפים על גורמים שמטפלים ומשפיעים על הסביבה, רוכשים מיומנות בתכנון סביבתי, ומתוודעים לכלים המיועדים לטיפול במפגעים. בין היתר, השיעורים עוסקים במטאורולוגיה, מבנה משק המים הישראלי, חקיקה הקשורה לתחומי איכות הסביבה וחינוך סביבתי. לעומת זאת, קורס אינטליגנציה רגשית הינו קצר ונפרש על פני 40 שעות אקדמיות. במהלכו רוכשים התלמידים כלים וטכניקות שמשפרים את האינטליגנציה הרגשית ומפתחים את הפוטנציאל האישי. זאת באמצעות תרגולים, דוגמאות ושיעורים עיוניים העוסקים בין היתר באינטליגנציה רגשית כתכונת אישיות, כיכולת קוגניטיבית ובקידום אינטרסים.

מידע נוסף על קורסי גמול השתלמות בקרית מוצקין ובכל אזור הצפון ניתן לקבל בשיחה עם נציגי מכללת אינטלקט אקדמון. התקשרו לטלפון *9233 והנציג כבר ממתין לכם על הקו.

הוסף תגובה