קורס קידום אתרים אורגני

נכון להיום אין עסק, חברה או ארגון מסחרי שאין להם אתר אינטרנט – כמעט. אתר אינטרנט הוא כרטיס הביקור המקוון של עסקים, בארץ ובעולם, אך הוא גם הרבה יותר מכרטיס ביקור קטן. לאתרי אינטרנט יש גם פוטנציאל פרסומי ושיווקי וכדי למצות את הפוטנציאל החשוב הזה במלואו נדרש לקדם את האתר לראש תוצאות החיפוש בגוגל.

איך מקדמים אתרי אינטרנט? האם די להרים טלפון לגוגל ולבקש מהם יפה להתברג במקומות הראשונים בעמודים הראשונים כאשר גולשים מחפשים שאילתות מסוימות?

ובכן, אתם בהחלט יכולים לנסות להתקשר לגוגל, אבל הם ממש לא יעזרו לכם לקדם את האתר שלכם. מה שכן, גוגל חושפת בפני העולם כולו כיצד היא מדרגת אתרי אינטרנט ואיך היא מחליטה אילו אתרים להציג בעמודים ראשונים ואילו לא. היא חולקת עם כולנו כללים, שיטות וכלים שבאמצעותם ניתן לקדם אתרי אינטרנט. מה הם אותם כלים ושיטות?

אותם אפשר ללמוד בקורס קידום אתרים אורגני מקצועי.

קהל יעד לקורס קידום אתרים אורגני

קורס קידום אתרים של מכללת Best-SEO מתאים למעצבי אתרים, מנהלי אתרי אינטרנט, מתכנתים, פרסומאים, מנהלי שיווק, מנהלי מכירות, מנהלי נוכחות ברשתות חברתיות וכן אנשים מגיל 18 ומעלה אשר מעוניינים לרכוש מקצוע או לעשות הסבה מקצועית.

למעשה כמעט כל אדם שיש לו זיקה למחשבים וחיבה לשיווק, ראש פתוח ונכונות אמיתית ללמוד – יכול להפיק המון מלימודי קורס קידום אתרים אורגני.

מה לומדים בקורס קידום אתרים אורגני?

במהלך קורס קידום אתרים לומדים:

  • המבנה של רשת האינטרנט.
  • הרקע והרעיון שעומד מאחורי מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם – גוגל.
  • מחקר מילות מפתח – כיצד בוחרים ומתאימים לאתרים את מילות המפתח? מה מצב השוק? ומה קורה אצל המתחרים?
  • כיצד בונים אתר אינטרנט נכון: תוכן, עיצוב, FLOW, סטנדרט קוד תקין, URL, שירותי אחסון ושרתים.
  • אופטימיזציה לדפי האתר – מטות (תיאור, מילות מפתח וכותרות), אלטים, קישורים פנימיים, מפת אתר ועוד.
  • חווית משתמש – כיצד יש לבנות אתר כך שיהיה נוח ונעים לגלישה? מה חשוב לגולשים? וכו'
  • תורת הקישורים – מה הוא קישור איכותי? מה הוא אתר איכותי? מה הוא אתר סמכותי? כיצד יש לבנות את רשת הקישורים? פרסום מאמרים ועוד….
  • היבטים שיווקיים באתרי אינטרנט – כתיבה, רשתות חברתיות, שיווק באמצעות תוכן, דיוור ישיר, בלוגים ועוד תוכלו ללמוד במסגרת קורס קידום אתרים.
  • כלי מחקר וניתוח – אילו כלים עומדים לרשות מקדמי אתרים? איך יש להשתמש בהם? אילו נתונים ניתן להפיק מכלים אלו? וכיצד יש ליישם את המסקנות שלמדנו?
  • פתיחת עסק עצמאי – שיעורי העשרה שנועדו לצייד את הסטודנטים בידע נרחב באשר לאפשרויות התעסוקה שלהם כעצמאיים. שיחה עם לקוח, הפקת דו"חות דיווח חודשיים ללקוחות, הקמת עסק רשמי בישראל, שיווק העסק ועוד.

הוסף תגובה