קידום אתרים מבלבל אותך? אנחנו פה כדי לעשות סדר

קידום אתרים מבלבל אותך? אנחנו פה כדי לעשות סדר

תכנים ומידע באינטרנט מועברים על ידי אתרים הנבנים בהתאמה לצרכי כל לקוח. ניתן למצוא אתרים השייכים לחברות עסקיות, למוסדות ממשלתיים וציבוריים, לאנשים פרטיים וכדומה. קיימים אתרים שמטרתם היא העברת מידע ואחרים אשר נבנים גם לרכישות מוצרים. מידת מורכבות ונפח האתרים קשורה קשר בל יינתק למטרות אליהם הבעלים מכוונים.

העניין הוא, שכל אתר חייב להיחשף לכמות הרבה ביותר של הגולשים והדבר נעשה על ידי קידומו כדי שיופיע בתוצאות החיפוש הראשונות של גוגל. הקידום נעשה על ידי חברת קידום אתרים בשתי דרכים עיקריות. האחת קידום ממומן והשנייה קידום אורגני. בשתי השיטות מבצעים הקלקות על ביטויי ומילות מפתח הנבחרים במיוחד למטרה זאת.  בשני המקרים הביטויים חייבים לשקף את פעילות העסק והאתר  כלומר: את השירות או המוצר אותו רוצים למכור/לשווק. במקרה של קידום ממומן קיימת גמישות רבה יותר בבחירת מילות המפתח.

קידום אתרים ממומן

קידום ממומן הינו, למעשה שיטת פרסום האופיינית לגוגל. הוא נעשה על ידי הקלקה על מילות מפתח וככל שהקלקלות תהיינה רבות יותר, כן יקודם האתר. הוא מהיר ויש לו מספר יתרונות נוספים. קיימת גמישות בבחירת הביטויים לעומת קידום אורגני. והדבר מאפשר לכסות תחומי פעילות רחבים ומגוונים יותר ולא כאלו העוסקים בנישה צרה. קידום זה מאפשר גמישות רבה יותר ושליטה מעולה בבחירת דף הנחיתה ובנוסח המודעה. עצם היכולת לבחירה מושכלת ומקיפה יותר של מילות וביטויי מפתח מאפשרת יצירת דף נחיתה מגוון וממוקד שישרת היטב ובצורה אופטימאלית את הצרכים השיווקיים.

יתרון נוסף הוא בגמישות בעיתוי הופעת המודעה. הדבר יכול להתבטא בקביעת לוח הזמנים לפרסומה, ביכולת לשנות אותה על פי הצרכים וכדומה. שליטה על פרסום בהתאם לאירועים שונים המלווים את חיי העסק כמו אירועי יחסי ציבור, השקת מוצר ועוד מגדילה מאוד את האפקט שלו. החיסרון העיקרי בקידום זה היא עלותו היקרה, יחסית.

קידום אתרים אורגני

קידום אורגני מבוסס על כתיבת תכנים ומאמרים אשר בתוכם נשזרות מילות המפתח. קידום זה איטי יותר אבל ניתן לקבל תוצאות כבר לאחר מספר חודשים. כל זאת, בהנחה שהוא נעשה היטב. קידום אורגני טומן בתוכו יתרונות רבים נוספים. התכנים נשמרים כל העת באתר ותורמים להעשרתו. מנועי החיפוש יודעים לזהות כתיבת תוכן איכותית המוסיפה ערך רב לגולשים ותורמת להתעניינותם.

משום כך, יש חשיבות רבה לבחירת קופירייטרים שכתיבתם ממוקדת ומתאימה המצליחה להעביר את המסרים השונים היטב. מומחים לקידום אתרים הם אלו אשר מבצעים את הפעילות עבור לקוחותיהם. הם מסייעים לבחירת מילות מפתח על סמך מחקר מתאים. הם יודעים לפזר מאמרים ותכנים באתרים שונים, לעשות קישורים נכונים אל האתר כדי להוסיף עומק לקידום.

בנוסף למאמרים אחד הדברים שצריך להשיג הם קישורים אל האתר שאתם מקדמים. הקישורים יכולים להיות ממקורות שונים כולל פרופילים מאתרים בינלאומיים לדוגמא clutch t.co.il

קידום אתרים משולב

במקרים רבים, יחליט מקדם אתרים על שילוב של שתי השיטות על מנת לקבל אפקט מהיר ויעיל פי כמה. ההחלטה תלויה, בין היתר, בנסיבות, במצב העסק ובהסכמת הבעלים.  קידום ממומן מהיר אבל יש צורך שהעסק יהיה ערוך לקליטת פניות רבות של לקוחות. לכן יש צורך להתחיל אותו רק לאחר שהוא פעיל ועבר כבר טבילות אש ראשונות בהצלחה. בכל מקרה אחר, יש סיכוי רב לכשלים במתן השירות. מאידך, קידום אורגני איטי יותר ולעסק יש זמן להתארגן.

מומחים לקידום לומדים את המקצוע במוסדות רציניים ורוכשים כלים המסייעים להם להבין טוב את דרך פעולת חברת גוגל הנחשבת לגדולה ביותר בתחומה. הם מכירים את כלי המדידה של גוגל, יודעים לעשות אופטימיזציה של כל הפעילות ועל ידי כך לבחור כל העת את מינון הקידום, צורתו ועוד. כל זאת ,בדרך להרצת האתר קדימה לחשיפתו המקסימאלית.

הוסף תגובה