קייטרינג בשרי או חלבי?

קייטרינג בשרי או חלבי?

זה קורה לפני אירועים – קטנים וגדולים. זה קורה לפני חגים, לפני מפגשים משפחתיים – ואלוהים יודע שעוד לפני הרבה דברים דומים: ההתלבטות בין קייטרינג בשרי לקייטרינג חלבי. כי הרי בינינו, רוב האוכלסייה אוהבת את שני הסוגים. תראו את בתי הקפה המלאים – את המסעדות האיטלקיות, ואפילו את רשתות הפיצה – אין ספק שיש ביקוש עצום לאוכל חלבי באין ספור הזדמנויות.

מצד שני (הצד הבשרי של העניין) אנשים ׳מתים׳ על אוכל בשרי! זה קורה באירועים, בחגים, ובכל מפגש משפחתי – השולחן סובב סביב האוכל הבשרי. אם כך – כשבאים לבחור קייטרינג – מה לבחור מבין שתי האופציות? 

תגדירו את האירוע

הדבר הראשון שכדאי לעשות במקרה כזה זה להגדיר את האירוע? האם מדובר במסיבת רווקות למשל? או באירוע חברה בבוקר, או בכל אירוע ׳קליל׳ אחר (וברור שההגדרה של קליל יכולה להיות רחבה). במקרה של אירוע כזה, שהוא ׳קליל׳ כמו שאמרנו – קייטרינג חלבי יכול להיות מדהים. 

 

תגדירו את הקהל

מי הקהל? האם מדובר בקהל מאוד מגוון – כמו בחתונה, שם ׳רגילים׳ אפשר לומר לאכול אוכל בשרי טוב? או שמדובר בחבורה מצומצמת יותר מבחינת הגיוון שלה. באירוע עם קהל מבוגר בעיקר – יכול להיות שהבחירה הבשרית תהיה בחירה ׳קולעת׳ יותר. מצד שני, זה לא שקהל צעיר לא אוהב בשר (ואוי כמה שהוא אוהב…)

תגדירו את השעה

ברור לכולנו שאירוע בבוקר יכול להתאים יותר לאירוע חלבי, כי בינינו, מי ידפוק סטייקים ב09:00, לא זמן רב אחרי הנס קפה של הבוקר… אז את עניין הבוקר סגרנו.

ובערב, אם הישיבה היא סביב שולחנות, יש הרבה יותר סיכוי שרוב הקהל יעדיף את האוכל הבשרי. הוא מכיר אותו יותר, הוא קולע ליותר טעמים, ואין מה לעשות, אנחנו בישראל. הוא מנצח בחלק גדול של המקרים.

עכשיו נשארנו עם שעת הצהריים… כאן העניין יכול להסתבך. או שלא, כי כל בחירה (ושוב – תלוי באופי הקהל) יכולה די להתאים.

אם בסופו של דבר תחליטו ללכת על קייטרינג חלבי – חפשו בגוגל ובטוח שתמצאו אין ספור אופציות שונות ומגוונות.

ואם החלטתם ללכת דווקא על הקייטרינג הבשרי – מאוד כדאי להציץ באתר של קייטרינג ארטורוס. מדובר בחברת קייטרינג בוטיק משגעת, שמומחית בעיקר בלעשות אוכל טוב שאנשים באמת אוהבים.

הוסף תגובה