קייטרינג חלבי – כמה טעים!

קייטרינג חלבי – כמה טעים!

בשנים האחרונות, קייטרינג חלבי ומגשי פירות הפכו להיות יותר ויותר פופולרי. לקוחות רבים אשר חיפשו לערוך אירוע בשעות הצהריים או הבוקר ולא לשלב מנות בשר בתפריט המוגש קיבלו מענה לצרכיהם ולדרישותיהם. ישנן ל מעט חברות קייטרינג כיום המתמקדות בעיקר בתפריט קייטרינג חלבי ומציעות תפריט מגוון ועשיר במנות טעימות ולקינוח מגשי פירות מעוצבים עם פירות העונה..

יתרונות הקייטרינג החלבי

רוב האנשים ובמיוחד אלה שערכו אירוע בשנים האחרונות מודעים ליתרונות המשמעותיים שיש לתפריט קייטרינג חלבי. תפריטזה ניתן להרכיב ממספר מגוון של מנות והמנות גם אם נדמה קלילות יותר, משביעות בהחלט! היתרונות הבולטים של קייטרינג חלבי הם מנות הקינוח המוגשות בסוף כל אירוע. שילוב בשר וחלב אינה מותרת מבחינת הדת ואירוע אשר מוגש בו תפריט קייטרינג בשרי, מחויב להכין קינוחים ללא מוצרים חלביים מה שראשית הופך את עבודתו לקשה ומסובכת יותר ושנית, הקינוחים עצמם רובנו יעידו אינם טעימים כמו אלה החלביים.

קייטרינג חלבי – מנות עיקריות

כאשר מדובר בתפריט קייטרינג חלבי או מגשי פירות, האפשרויות למגוון מנות הוא ממש אינסופי. ניתן לערוך תפריט קייטרינג חלבי המתבסס על מתכונים איטלקיים כמו פיצה ופסטות אשר להן מוסיפים רטבים שונים כמו פונגי ואלפרדו אשר מבוססים על שמנת מתוקה. מנות נוספות אשר משתלבות באופן מושלם בתפריט חלבי הם פשטידות. כיום, ישנם לא מעט מתכונים אשר מתבססים על חלב כמו פשטידת שמנת וירקות ואף שילוב של פשטידת פסטה עם שמנת. כאשר מגישים תפריט חלבי, ישנה גם אפשרות להוסיף תוספות למנות העיקריות כמו סלטים שונים ודגים. היתרון בהגשת דגים כאשר מדובר בתפריט קייטרינג חלבי היא היכולת שלכם בתור עורכי האירוע לדאוג לאורחים אשר אולי יעדיפו תפריט בשרי אך בהחלט יהיו מרוצים ממנת דג אשר תשביע אותם ותבטיח את היכולת שלהם ליהנות באירוע.

קייטרינג חלבי – קינוחים

כאשר מדובר בתפריט קייטרינג חלבי, ישנה אפשרות להגיש מגוון רחב מאוד של מנות קינוח מגוונות. עוגות גבינה, גאנש, מוסים ועוד הם רק חלק מהמנות הטעימות ומוצלחות אשר קיימות באירועים בהם התפריט הוא חלבי. קיימת גם אופציה של הזמנת מגשי פירות העונה, מגש המלא בכל טוב המציג שפע של פירות טריים בהתאם לעונה. למעשה, אם יישאלו, רוב האורחים באירועים שונים יעדיפו לאכול תפריט קייטרינג חלבי מתוך ידיעה שהקינוחים יהיו מוצלחים וכך הם יוכלו לסיים את ארוחתם עם טעם מתוק וטעים בפה. על אף העובדה שקינוחי פרווה יכולים להיות מוצלחים, אין מה להשוות כשמדובר על פיסת עוגת גבינה משובחת.

למידע נוסף והזמנת מגשי פירות פרימיום – בקרו באתר הבית של ליצ'י מגשי פירות lychee-fruits.co.il

הוסף תגובה