קינוחים מפוארים שממש קל להכין

קינוחים מפוארים שממש קל להכין

כדי להכין קינוחים מפוארים לא צריך להעביר ימים כלילות במטבח, אפשר להכין קינוחים ממש קלים שנראים סופר מפוארים, להגיש לאורחים ולקצור מחמאות רבות בכמה רגעים. אז אם גם אתם מחפשים מתכונים כאלו שאפשר להכין בקלות וללא מאמץ ועדיין להרשים את כולם, הגעתם למקום הנכון! שימו סינר, הכינו מטרפה וקערה ובואו נתחיל.

  • ריבועי יוגורט קפואים עם שבבי שוקולד

את הקינוח הזה תוכלו להכין ממש בקלות. הבסיס שלו הוא ביסקוויטים עם שוקולד מומס בתוך תבנית אינגליש קייק. על הבסיס מונח קרם גבינה עשיר וטעים. לאחר שהגבינה מתייצבת בהקפאה אפשר לחתוך את העוגה לריבועים יפים ולגרור מעליהם שוקולד מריר. השילוב של הבסיס השוקולדי המנוקד בשברי ביסקוויטים עם הקרם הלבן ושוב נקודות חומות של שוקולד מריר הוא פשוט יפהפה ומרשים. 

  • גביניות בבצק פילו

מי שמכיר את בצק הפילו יודע שמשום שהוא כה דק הוא מעניק לכל מילוי שנמצא בתוכו מראה מיוחד ואצילי. בין אם זה מילוי בשרי שעטוף בבצק והוא נראה כשקיק של סוכריות דרז'ה ובין אם מדובר בקינוח שבו הבצק משמש כמעין סירה למילוי שמונח בתוכו בעוד קצוותיו מקבלים צורה חסרת סימטריה, מעניינת וייחודית. את הסירות הללו של הבצק תוכלו למלא בגבינה מתוקה ולהגיש לאורחים שלכם שוודאי יהיו נפעמים מיופייה של המנה.

  • קינוחים אישיים של גבינה וקרמל מלוח

אין כל ספק שאחד הקינוחים המוגשים בצורה היפה ביותר הוא קינוח אישי בתוך כוסיות קטנות. הקינוח הזה הוא פשוט להכנה, טעים ויפה מראה. בתוך כל כוסית נזלף גבינה מתוקה ומעליה את ציפוי הקרמל המלוח. לנגד עיניכם יתגלה קינוח בגוון לבן ובז' עדין עם שברי בייגלה טעימים שמקפיצים את טעמי ונראותה של המנה.

  • מקפא מנגו משגע

ממש כמו עוגת שיש שבה מעורבבות הבלילות עם קיסם ונוצר מראה יפהפה של שיש, כך גם במקפא המנגו הזה. את המנגו טוחנים ומניחים בתבנית אינגליש קייק מעליו יוצקים יוגורט לבן וממותק ובעזרת קיסם יוצרים את מראה השיש ממש כמו בעוגה. לאחר מכן, מכניסים את התבנית להקפאה ורק אחר כך ניתן לחתוך אותה לקוביות מנגו יפהפיות ומשוישות ולהגיש מיד.

  • פנקוטה פרווה

רוצים להפתיע את האורחים שלכם בקינוח האיטלקי במתכונת פרווה? כך תעשו זאת! השתמשו בקרם קוקוס, הוסיפו לו סוכר, דבש וגם תמצית וניל, הביאו לרתיחה ומזגו לקערות אישיות. משם הכניסו את הקערות לקירור של כ-5 שעות. רגע לפני שאתם מגישים את הקינוח שלכם, העבירו אותו לצלחת הגשה, זלפו עליו מעט דבש ופזרו בנדיבות פירורי קראמבל, עוגיות מרוסקות, או אגוזים טחונים דק. אם מתחשק לכם קינוח שמזכיר את הפנקוטה, תמיד תוכלו להכין קרם ברולה.

  • עוגת גלידה בננה-שוקולד

אוקי, המחשבה הראשונה כששומעים בננה-שוקולד זה הארטיק, אבל כאן מדובר בעוגת גלידה מרשימה שכל מי שיטעם ממנה מיד ייזכר בארטיק המיתולוגי וחיוך גדול יעלה על פניו. גם כאן הבננה תהווה את רוב העוגה ומעליה יונח ציפוי של שוקולד מריר ממש כמו בארטיק. 

  •   קדאיף אישי עם קרם גבינה

אין כמו קינוחים קטנים של ביס. הם יפים, מרשימים ולא בא לאכול אותם מרוב שהם יפים אבל האמת שפשוט אין לנו ברירה ואנחנו ממש חייבים! הקינוח הזה עשוי משערות קדאיף כתחתית, שמסודרות כמו קן קטן של ציפור שכדי לקבל את הגודל הזה מניחים אותו בתוך תבנית מאפינס ואופים. לאחר מכן מחלצים את הקן הקטן מהתבנית ומזלפים מעליו קרם גבינה מתוקה. לסיום שופכים בעדינות, בעזרת כף, רוטב של פירות יער חמצמץ ומגישים – להתעלף מרוב יופי!

  • מוס תות

זה אולי ישמע לכם מאוד פשוט אבל יש משהו מהפנט בגוון הוורדרד של מוס תות. שלבו מעליו חתיכות של תות טרי וטעים ובאמת שלא צריך יותר דבר נוסף.

  • מיני קסטה מעוגיות לוטוס

אם אתם רוצים להכין קינוח של מיני קסטה שמתחיל ונגמר בביס אחד, אבל הוא סופר יפה וטעים, זה הקינוח עבורכם. כל שתזדקקו לו הוא עוגיות לוטוס כמובן, קצפת עם אינסטנט וניל וקצפת עם אינסטנט שוקולד. על גבי העוגייה מרחו חצי צד עם וניל וחצי צד עם שוקולד. סגרו מעל עם עוגייה נוספת, נקו היטב את השאריות, סדרו בתוך תבנית והכניסו להקפאה. יאמי.