קניית לייקים באינסטגרם – למה זה מומלץ ומהם היתרונות?

אינסטגרם כיום נחשבת ונתפסת בעולם כרשת החברתית מספר אחת. כל זה אודות לצמיחה והגדילה המהירה שלה אל מול המתחרות. אין שום ספק שפייסבוק היא האחראית על כך. מרגע הרכישה הגדולה של אפליקציית אינסטגרם, פייסבוק ביצעה שינויים רבים באינסטגרם שהביסו את היריבות בזו אחר זו. זה התחיל בתחרות עם Vine על סרטונים קצרים, המשיך אל "סטוריז" של סנאפצ'ט והיום אינסטגרם מוסיפה IGTV שמתחרה באופן ישיר ביוטיוב.

עם כל האמור לעיל, אין פלא שמשתמשים רבים בוחרים להצטרף אל רשת אינסטגרם. כמו בכל רשת חברתית, גם באינסטגרם ישנו פקטור אשר מצביע על הפופולריות של המשתמשים. בדומה לפייסבוק, מדובר על כמות הלייקים. הפרמטר זהה לחלוטין, פרט לאייקון ולאופן ביצוע. באינסטגרם ניתן לתת לייק על ידי לחיצה כפולה על התמונה והאייקון נראה בצורת לב. עם הביקוש לפופולריות, נפתחו שירותים רבים אשר מציעים קניית לייקים באינסטגרם.

מהם היתרונות בקניית לייקים באינסטגרם?

יש סיבה לביקוש ההולך וגובר לקניית לייקים באינסטגרם. אז מהם היתרונות במהלך כזה?

  • פופולריות – כשחשבון אינסטגרם מקבל כמות גדולה של לייקים באינסטגרם על תמונות, הוא נחשב לפופולרי. המוניטין שלכם עולה באינסטגרם בדיוק כמו בכל רשת חברתית אחרת. באינסטגרם מודדים פופולריות על פי 2 פרמטרים מרכזיים: כמות לייקים וכמות עוקבים.
  • מחירים – השקעה בשירותי קניית לייקים באינסטגרם הינה השקעה נמוכה יחסית לתועלת. כיום אפשר למצוא חבילות לייקים במחירים זולים לדוגמא 60 שקלים עבור 1,000 לייקים אותם ניתן לחלק בתמונות. חבילה כזו יכולה להספיק לכם לכמה חודשים. הכל תלוי בצורך שלכם ובכמות התמונות שאתם מעלים.
  • פרסום – לאחרונה ישנו צורך במובילי דעת קהל עבור חברות פרסום. כיום, אנשי הפרסום מחפשים אחר אנשים עם כמות לייקים גדולה כדי לפרסם את הקמפיינים שלהם. זה מוכח שפרסום על ידי מובילי דעת קהל הינו מוצלח. לכן, כמות לייקים גבוהה בפוסטים יכולה להפוך אותכם למובילי דעת קהל.

אז למה זה מומלץ?

לסיכום, קניית לייקים באינסטגרם זה מהלך מומלץ בהחלט. לא מדובר בהשקעה של מאות שקלים אלא בכמה עשרות שקלים בלבד בכל כמה חודשים. היתרונות בולטים וכמעט ולא ניתן למצוא חיסרונות. מי לא יירצה להיות יותר פופולרי ברשתות החברתיות במינימום מאמץ?

הוסף תגובה