קניית מותגים בזול

הקיץ הגיע ועמו חבורת ילדים חדשה, או ליתר דיוק, חבורת גיבורים חדשה, המיועדת לילדים. מונסונו הגיעו אלינו הקיץ בסערה גשומה, גשמי מונסון הביאו אותם לכאן, ללא כל צל של ספק, אם לשפוט לפי חוסר הצל שבחוץ וגובה הטמפרטורות הממוצע.

מי הם דמויות מונסונו? דמויות צעצועים, דמויות איסוף חדשות שמקורן בסדרת טלויזיה לילדים העונה לאותו שם, מונסונו.
מחיר אריזת מונסונו מתחיל מכ 60 שקלים ועד 200, תלוי בגודל החבילה, מספר הדמויות, משגרים, זירות קרב ועוד תוספות נלוות למשחקים הללו.
כמו בכל שנה, הילדים רוצים לקנות כל מיני מותגים חדשים, וזה כמעט תמיד מתחיל בקיץ, עת החופש הגדול מרעיף עלינו המון הוצאות גם כך, על קניות, בילויים, ימי חופשה, קייטנות ועוד.
אז מה עושים?
קודם כל, מסכמים עם הילדים כמה כללים. כל אחד בהתאם למה שמתאים למשפחה שלו. למשל: אצלנו לא קונים מותגים בכלל. או: אנחנו קונים צעצוע רק בימי הולדת, רק באירוע מיוחד, או פעם אחת בכל החופש.
אפשר לסכם, שאנו נקנה חבילה אחת של מונסונו, כדי שיהיה למשחק, אבל בזה נגמר הסיפור, ואם תרצו חבילות נוספות של מונסונו, תקנו אותם מדמי הכיס שלכם או תחסכו כסף בכל מיני צורות.
אם אתם רוצים להראות לילדים שאפשר גם לחכות, לבדוק, להשוות מחירים ולקנות יותר בזול, תוכלו לחפש בחנויות באינטרנט, שם בדרך כלל זול יותר, במיוחד בתחילת העונה, לפי שהחנויות הגדולות יוצאות במבצעים.
ניתן להזמין מותגים בזול באינטרנט בחנויות בחו"ל, אצל מוכרים באיביי, למשל. אם ישנם מוכרים ששולחים לישראל, כדאי לשאול אותם מה מחיר המשלוח לארץ ולעשות את החישוב. במקרים רבים, זה ייצא זול יותר.
כדי לקנות מותגים בזול נדרשת סבלנות. הסיפור הוא לא מיידי כמו לרוץ לחנות, לשלם ולעטוף. צריך להשוות, להירשם, לחכות למשלוח. יש בזה משהו חינוכי שכולל גם דוגמא לערכו של הכסף, וגם דחיית סיפוקים.
בהצלחה, ושהקיץ יעבור בשלום ובכיף!

הוסף תגובה