רכישת רכב או אופנוע חדש?

רכישת רכב או אופנוע חדש?

כל מי שמצא את עצמו חושב על רכישת רכב בישראל גילה שמדובר על הוצאה כלכלית מאוד גדולה. יבואני הרכב מרוויחים לא מעט כסף משום שאנחנו משלמים מיסים גבוהים מאוד כחלק מהמחיר הכללי שאנחנו משלמים כשאנחנו קונים רכב חדש. יתרה מכך, כולנו יודעים  שרכב שעולה על הכביש מיד מאבד מהערך שלו, מה שמוביל לשאלה איך אפשר לעקוף את הדברים? איך בכל זאת נוכל לקנות מכונית חדשה מבלי לשלם עליה סכומים גבוהים מאוד שלא נוכל לעמוד בזה? אם כך, כדאי שתדעו שהרבה ישראלים כבר חשבו על כך לפניכם ושוקלים לרכוש אופנוע או רכב מיני כדי להוזיל עלויות.

אילו אפשרויות לרכישת רכב עומדות לפניכם?

ראשית, יש לכם אפשרות לרכוש רכב מחברת ליסינג במקרה כזה מדובר על רכב שהחברה לא השתמשה בו ומכרה אותו כרכב יד שניה. זה אומר שבפועל רק על הנייר ישנה משמעות לעובדה שלא מדובר על רכב חדש, שכן בפועל, הרכב הוא רכב שלא נסעו בו. מדהים לראות שגם בצורה כזאת חברות ליסינג מרוויחות לא מעט ואף עם רווחים משמעותיים ביותר. לכן אין ספק ששווה גם לכם לשקול את האפשרות של רכישת רכב מחברת ליסינג.

נוסף לכך אתם יכולים לרכוש רכב ביבוא מקביל, למעשה רוב הנהגים בישראל קונים רכב דרך היבואן אך ישנה אפשרות לקנות רכב ביבוא מקביל במחיר מוזל יותר אך זה דורש מילוי טפסים ובירוקרטיה לא נעטה כדי שהרכב יגיע אליכם בישראל.

אופנוע במחיר משתלם במיוחד

בנוסף לאפשרות של רכישת רכב חדש דרך יבואני רכב ומשווקים פרטיים אתם יכולים לשקול לרכוש אופנוע. נכון שאין מדובר ברכב משפחתי אבל ייתכן שבשביל נסיעות בתוך גוש דן אופנוע זה בדיוק מה שאתם צריכים. כאשר מסתכלים על קטגוריה של רכבים דו גלגליים, קטנועים פותחים את הקטגוריה עם מחיר ממוצע של 15 ועד 30 אלף לקטנוע 125. משם אתם יכולים לעלות לאופנועים תלת גלגליים, לאופנועי שטח לנסיעה משולבת שטח ועיר וגם אם התקציב שלכם מאפשר לכם, תוכלו לרכוש אופנוע בסגנון נוסטלגי כמו אופנועי scout.

נסיעת מבחן לפני הרכישה

כמו כל מוצר שרוכשים מומלץ לעשות השוואת מוצרים קפדנית כולל מחירים ותוכלו לראות שהוא מתאים לצרכים שלכם. בזמן שאתם בוחרים אופנוע אתם חייבים לוודא שהוא מתאים לנוחות שלכם, שקל לכם להתנייד בין הבית לעבודה ולכן מומלץ לעשות נסיעת מבחן קצרה לפני שאתם מתחייבים על רכישת אופנוע.
אתם מוזמנים להכנס לסוכנות אופנועים מובילה הנמצאת סמוך למקום מגוריכם ולהתרשם מהדגמים המובילים המוצעים בסוכנות.

הוסף תגובה