שדרוג מערכת ההפעלה

שדרוג מערכת ההפעלה איך זה עובד באמת 

לעיתים על מנת ליהנות מפעילות מחשב תקינה חשוב ביותר לבצע שדרוג של מערכת ההפעלה. ללא שדרוג מערכת ההפעלה ייתכן ופעילות המחשב תהיה בעייתית וההפעלה לא תתבצע כמו שצריך.

שדרוג מערכת הפעלה היא פעולה במסגרתה מתבצעת החלפה של מערכת ההפעלה הישנה במערכת הפעלה חדשה במטרה לבצע שדרוג ברמת התוכנה. על מנת לבצע את השדרוג יש צורך במחשב חזק מספיק.


ישנן מספר דרכים לביצוע השדרוג

 

ישנן מספר דרכים לביצוע שדרוג המערכת- האחת היא שדרוג על מערכת ההפעלה הקיימת ללא צורך במחיקת מערכת ההפעלה הישנה, ואילו הדרך השנייה היא באמצעות גיבוי המידע מהמחשב להתקן חיצוני ולאחר מכן מחיקה של הכונן הקשיח.


למה כדאי להגיע לטכנאי מחשבים

 

על מנת לבצע שדרוג את מערכת ההפעלה כדאי להגיע לטכנאי מחשבים מנוסה בתחום במטרה למנוע אובדן מידע. אם תחליטו  להיעזר בטכנאי מחשבים מקצועי חשוב ביותר לבחור טכנאי בעל ידע רב- כזה אשר יהיה ביכולתו להציל את המידע שלכם. לא פעם אנו שומרים מידע יקר ערך במחשב הן עבור עבודה או חיים פרטיים וכאשר יש תקלה חוששים מאד מפני אובדן המידע. הפעולה אשר תבוצע על ידי גורם מקצועי תביא להצלת המידע.

 

בקשו המלצות מטעם קרובים

 

בערים השונות ניתן למצוא שורה ארוכה של טכנאי מחשבים. על מנת למצוא את הטכנאי הטוב ביותר חשוב מאד לבקש המלצות מטעם קרובים. המלצות מטעם קרובים יסייעו לכם לבחור את איש המקצוע הטוב ביותר עבורכם.  אל תהססו לבקש המלצות מטעם קרובים או חברים אשר הסתייעו בשירותיו של טכנאי מחשבים אשר הם סומכים על חוות דעתו. אחרי הכל מדובר במחשב האישי שלכם וחשוב ביותר לבחור את איש המקצוע הטוב ביותר.

 

לסיכום- עשו ואל תעשו בעת שדרוג המחשב

 

לסיכומו של דבר, במידה והמחשב אינו עונה על דרישות לתוכנה מסוימת ההמלצה היא לא לבצע שדרוג באופן מידי – אם תעשו זאת הרי המחשב יעבוד לאט ובמקרה הרע יותר- ההתקנה תתקע את המחשב והתוצאה תהיה ללא מערכת הפעלה. תמיכה של טכנאי מחשבים מומחה בתחום תסייע להפעלת תקינה.

אני ממליץ על אשר איש מחשבים מקצועי אמין באיזור ירושלים על אתר אינטרנט

הוסף תגובה