שולח דיוור ישיר באמצעות מאגר צד שלישי? הגדר את קהל היעד שלך

ישנם מאגרים מורשים ומפולחים המאפשרים לדוור דואר בהתאם לקריטריונים מוגדרים מראש. ניתן להתאים את תוכן המכתב בהתאם למידע הקיים על מקבל המכתב ולשתול שדות כגון שם פרטי לצורך פרסונליזציה (יצירת פנייה אישית).


ראשית עליך להגדיר את קהל היעד שלך. משהגדרת אותו עלייך לחקור מהם הרגלי הגלישה שלו.לדוגמא – אם קהל היעד שלך הוא המגזר העסקי – ניתן לדוור באמצעות אתרים כמו גלובס ודה-מרקר הפונים לקהל זה. ניתן גם לדוור באמצעות אתרי נישה המנהלים רשימות תפוצה מורשות. דיוור כזה ביצענו לאחרונה באתר יד-2 עבור חב' ליסינג גדולה. דיוורנו הצעה אטרקטיבית לרכישת רכב חדש, הדיוור נשלח למפרסמי מודעת רכב למכירה, באיזור ספציפי ובטווח מחיר מוגדר מראש, אשר הסכימו מראש לקבל פרסומים בנושא. בגלל המיקוד הגבוה – הקמפיין זכה להצלחה הרבה מעל לציפיות הלקוח.


הטיפ ניתן ע"י שמוליק קורן, סמנכ"ל השיווק אתר יד 2


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה