שיער דק: הפתרון הוא דירוג תוך שמירה על אורך ויצירת נפח ותנועה

לבעלות שיער דק וחלש – הפתרון בעיצוב השיער הוא דירוג תוך שמירה על אורך ויצירת נפח ותנועה. פתרון נוח ויצירתי במיוחד לשיער טבעי הבנוי משכבות מועטות של קוטיקולה במרקם דק ועדין הוא בבחירה של קו תספורת מעודן שבעזרתו נשמור על האורך הקיים תוך יצירת תנועה ונפח מקסימאליים. שיטות הגזירה מגוונות, וניתן ליצור נפח על ידי שימוש בתער מדלל/מספרי דילול אחר לפי שיקול דעתו המקצועית של מעצב השיער.


נשים בעלות שיער עדין וחסר נפח במצב הטבעי ,לרוב יעדיפו את המראה האלגנטי והארוך באופן יחסי. האורך יאפשר ללקוחה עיצוב נוח יותר, שליטה על השיער וכיווני הצמיחה שלו תוך יצירת מראה מלא בנפח ותנועה. תספורת נכונה, שימוש במוצרי שיער מתאימים כמו מוס תלתלים/ג'ל מעצב/קרם לחות על בסיס ג'לי – יביאו לכך שתשיגי את המראה האולטימטיבי החדש שלך ללא קושי ובנוסף תהני מעצמאות ומחופש כך שתוכלי לעצב את שיערך גם בבית ללא תלות וללא צורך בביקור במספרה.


כמו כן ישנה משמעות רבה לסוג השמפו בו את בוחרת לשימוש. ישנם כיום מוצרי חפיפה המכילים רכיבים ייחודיים שמעניקים לשיער נפח ותנועה, על ידי כך שהם יוצרים מעטפת חיצונית על שכבת השיער החיצונית, זאת מבלי להכביד על הקפיציות, ועוזרים ליצירת המראה הנכון והמתאים.


מאת מעצב השיער רונן פלג ל"מישל מרסייה" תל השומר


באדיבות CrazyLine, יותר אשה מאי פעם

הוסף תגובה