שלטים לבית – מסר קליל וקליט

שלטים זהו רכיב חשוב מאוד בכל מקום. ברחוב, בקניונים, בבתי העסק, באולמות אירועים וגם במבנים או בתים פרטיים. השלט עושה לנו סדר בכל מקום ומונע הרבה אי הבנות, בלבולים ותהיות. קבלו אותם – שלטים לבית!

השלט הוא מוצר שאחראי בהרבה מאוד מקומות וסיטואציות על הארגון ועל הסדר. הוא מודיע לכל הוראות שונות. מכוון למקומות הנכונים ובכלל חוסך לנו הרבה תהיות ובלבולים. מקום של כבוד יש גם לשלטים בבתים פרטיים ובמבנים ציבוריים.

שלטים לבית – השלטים שידברו במקומכם!

שלטים לבית כל האפשרויות

כאשר אנחנו מדברים על שלטים המיועדים לבית פרטי או למשרד, בניין דיירים וכדומה אנחנו למעשה מדברים על שלטים מהסוג של – 'הפסולת לסל וחסל' או 'זהירות כלב' 'נא לשמור על הניקיון' וכן על זה הדרך. כל אלו הם מסרים חשובים אותם אנחנו רוצים ליידע בהם את כל מי שעובר או מתגורר וחי במקום כאשר לעיתים רק השלט יעשה את זה בצורה הכי טובה. כי טוב מראה עיניים.

כאשר אנחנו רואים את המסר הכתוב – הוא מחלחל הרבה יותר טוב אל המודע וגם אל תת המודע מאשר אמירה חוזרת ונשנית.

רק שלטים איכותיים

השלטים אשר אותם אנחנו רוצים לתלות בבית חייבים להיות שלטים איכותיים המודפסים באיכות מושלמת. שלטים על חומר עמיד וחזק כדי שהשלט ייראה עדכני, ברור ונעים לעין. אם השלט ידהה עם הזמן הרי שהוא כבר לא יהיה ממש אפקטיבי. ההתייחסות אליו תהיה כאל שלט ישן שכבר פג תוקפו.

על כן, יש לשים לב לאיכות החומר ולאיכות ההדפסה.

מסרים קלילים וקליטים…

חשוב לבחור במסרים קלילים וקליטים ולא לסרבל את השלט עם משפטים ארוכים ומעצבנים. תמיד כדאי לחפש סלוגן קצר ועוצמתי כדי שהשלט יהיה קצר אבל קולע.

הוסף תגובה