שמירה נכונה על אורח החיים של החזייה

 

 

אין דבר יותר משמח וכיף מאשר להתחדש בחזייה חדשה, אבל חשוב מאוד לשמור על החזייה כדי שנוכל להנות ממנה לאורך זמן. לפניכן, מספר טיפים של שולה כהן, על דרכים להארכת אורך החיים של החזייה.

כשאר אנחנו קונות חזייה חדשה, אנחנו מתחדשות ומרגישות הכי כיף ונעים שיש. לצערי אני נתקלת מידי פעם בנשים שלא שומרות ומתנהלות נכון עם החזיות שלהן וחבל, כי אי שימוש נכון מקטין את אורך החיים של החזייה. במאמר זה, אנסה לעזור איך להאריך את חייהן.

כביסה ביד היא הדרך הנכונה ביותר לשמור על אורך החיים של החזייה. תחילה, הניחי מעט שמפו, סבון תינוקות או אבקה המיועדת לכביסה ביד. חשוב שהמים יהיו חמימים(לא יותר מ30 מעלות) ובתנועות עדינות שטפי את החזייה. יש להקפיד לשפשף את אזור הכתפיות, הסוגר ופנים החזייה מכיוון שמקומות אלה צוברים לכלוך.
במידה וישנם סימני זיעה או חלב אם, חשוב מאוד לכבס את החזייה עוד באותו היום. מכיוון שמדובר בחומר ביולוגי, הבד של החזייה יכול להרס על ידי ההפרשות ומצהיב. למניקות שבנינו, הקפידו להשתמש ברפידות הנקה שימנעו ספיגת חלב על ידי החזייה.


לאחר הכביסה, כדי למנוע סימני תלייה על החזייה, אפשר לתלות צד אחד של סוגר חזייה על חבל הכביסה. כמו כן, אין לסחוט חזיות מכיוון שהסחיטה הורסת את מרקם וצורת הקאפ.


גם באחסון החזייה אין לזלזל. יש לקפל את החזייה על ידי סיבוב מרכז החזייה בצורה שהקאפ יהיה מונח על הקאפ. בדרך זו נשמור על צורת החזייה וגם נחסוך מקום בארון.

שולה כהן, יועצת בכירה במיס רוזי ישראל

לכניסה לאתר missrosy.co.il

 

הוסף תגובה