תהפכו את נקודת שירות הלקוחות הפחות עמוסה למושכת יותר

אם יש לכם חברה מספיק גדולה, קרוב לוודאי שמתם לב שבסניף אחד יש מכירות מהבוקר עד הערב, ובסניף אחר שנמצא באזור מרוחק יותר העובדים רוב הזמן נחים בגלל שאין לקוחות. יכול להיות מצב שבו בחנות יש שתי קופות, והטור בקופה הרחוקה יותר מהכניסה תמיד קצר יותר מהטור בקופה השנייה. או במסעדה – יש שולחנות שיושבים בהם הרבה פחות לקוחות מאשר בשולחנות האחרים. או אפשרויות אחרות, שבהן מקום אחד מפסיד לשני ובעיקר בגלל סיבות טריטוריאליות ולא בגלל שירות לא איכותי.


אני מציע לכם לארגן מבצעי קידום מיוחדים בשביל המקומות הללו. למשל במסעדה אתם יכולים להודיע שבשולחנות מסוימים יש הנחה על ההזמנה (לא כולל משקאות אלכוהוליים). בחנות – בקופה הרחוקה יותר על כל קנייה מעל 200 ₪ מקבלים שוקולד במתנה. אפשר להודיע בפרסומות שלסניף מחוץ לעיר יש חניה ענקית, והסניף מציע הנחה נוספת של 2% (לדוגמה אם גם עושים בו את ההזמנה וגם משלמים בו).


תחשבו איך אפשר להפנות זרמים של צרכנים מנקודות שירות הלקוחות העמוסות לנקודות הריקות. גם אם זה יהיה כרוך בהוצאות נוספות, תוכלו ליהנות מרווחים גדולים – בזכות שירות איכותי יותר לכמות גדולה יותר של לקוחות (במחלקות העמוסות בדרך כלל רמת השירות יורדת).


המקור: Homebiz – רעיונות גדולים לעסקים קטנים

הוסף תגובה