תזונה בריאה: דנה שמחוני (Dana Simchoni) ממליצה על טבעונות אך עם כוכבית

תזונה בריאה: דנה שמחוני (Dana Simchoni) ממליצה על טבעונות אך עם כוכבית

בשנים האחרונות אנו עדים לתופעות שונות בקרב האנשים, הטכנולוגיה, הרוחניות ובכל תחום בעצם. הטבעונות הייתה קיימת מאז ומתמיד ובמקומות רבים בעולם עדיין שומרים על תזונה צמחונית ואף טבעונית, שכן זו נחשבת לא רק בעיניי רבים כתזונה בריאה וטובה יותר לגוף האדם אלא גם על ידי גופי הבריאות הגדולים בעולם כמו המשרד הבריאות של ארה"ב, האגודה הרפואית של בריטניה ועוד.

על אף שמדובר בתזונה בריאה וטובה ביותר בדרך כלל, דנה שמחוני (Dana Simchoni) בהחלט ממליצה עליה אך גם אומרת באותו משפט שחשוב לעשות אותה בצורה נכונה ולכן הכוכבית. נרחיב על כך בהמשך.

הנזקים ההרסניים של אכילת בשר אדום בכמויות:

בואו נתחיל דווקא מהצד השני של הטבעונות והוא כל נושא אכילת הבשר. ראשית נאמר שישנם גם טבעונים שחשים מחלות ועשויים שלא לספק לגוף כל מה שהם צריכים אם התזונה שלהם אינה מאוזנת וישנם גם אוכלי בשר שיכולים לחיות אורח חיים בריא יותר.
עם זאת, נציין שמחקרים מראים גידול משמעותי באחוז התמותה האנושית הנגרמת כתוצאה ממחלות סרטון, לב ואחרות הקשורות בעיקר בצריכה מוגברת של בשר אדום.

הכוכבית החשובה לגבי בריאות בטבעונות מעת Dana Simchoni:

דנה שמחוני ממליצה בחום ובאהבה על תזונה בריאה המבוססת את האידיאולוגיה הטבעונית שכן בצורה זו אתם גם עוזרים לשמירה על בעלי החיים וגם יכולים לספק לגופכם כל מה שאתם צריכים כדי לתפקד, לגדול ולעבור תקופות שונות כמו היריון, הנקה, גיל ההתבגרות ואפילו בקרב ספורטאים ישנם לא מעט טבעוניים אשר התפריט המאוזן שלהם מספק להם את כל צרכיהם.
מה שאנו כן רוצים שתשימו לב אליו הוא בעצם הזנת הגוף באבות המזון, הוויטמינים והמינרלים שאתם צריכים ולא סתם למלא את הגוף בממתקים, חטיפים וגאנק פוד מהסוג הפחמימתי כדי לשרוד את הטבעונות מה שנקרא ולהרוס את הגוף שלכם עם שומן עודף והתפתחות מחלות שונות.

הוסף תגובה