תמונות מקוריות על קנבס – נפלא לעיצוב העסק

תמונות מקוריות על קנבס – נפלא לעיצוב העסק

הכלל בשיווק ופרסום הוא תמיד להיות אמין, תמיד לומר את האמת, להיות כנה ולא לפחד מזה. קהל הלקוחות יעריך הרבה יותר בעלי מקצוע שיגידו את האמת, מאשר כאלה שינסו לייפות אותה. זה נכון כשמדובר בפרסום בתקשורת, באינטרנט, בפרסום באמצעות פליירים או אמצעים אחרים. זה נכון גם כשמדובר על מוטיבים מסוימים שלא בהכרח מיועדים רק לפרסום, אך הם מהווים חלק מאותם מוטיבים.

למשל, כשאנחנו נכנסים לבית עסק מסוים ואנחנו מחכים בחדר ההמתנה שיקבלו אותנו, אנחנו נרצה לקבל רושם שהמקום הוא אמיתי, אותנטי, שהמקום לא מנסה למכור לנו חוויה שהיא לא אמיתית, חוויה אשר כאילו יצאה מסרטים או תוכניות טלוויזיה. הרי ברור לכולם, שזה לא בהכרח מדויק, ברור לכולם, הן לבעל המקום והן ללקוח, שמדובר פה בסוג של משחק. לכן עדיף להציג את התמונה כמו שהיא ולא לספק משהו מזויף ולא נכון.

אחד האמצעים שאנחנו יכולים להשתמש בהם בשביל לייצר תחושה אמיתית, אותנטית, הן תמונות מקוריות מודפסות על קנבס. על פניו זה נשמע אולי שולי, אך אם חושבים על זה לעומק, אז זה דווקא מאוד נכון ואפקטיבי.

נניח ואנחנו נכנסים לחדר המתנה של בית עסק מסוים, אנחנו רוצים לחוות את המקום כמו שהוא, אנחנו רוצים להכיר את המוצרים והשירותים שלהם כמו שהם באמת ולא באופן כזה, שינסו למכור לנו משהו שהם לא. בעזרת תמונות צילום מקורי שמודפסות על קנבס, אנחנו נוכל לראות טוב יותר את התמונות, נוכל להבין אותן טוב יותר, ובצורה כזו, אנחנו נוכל להבין שהמקום עומד מאחורי המוצרים והשירותים שלו במאה אחוז ולא מנסה לייפות את המצב, בשביל שנרגיש טוב יותר.

לפני שנסביר את המשמעות של הדברים, צריך לומר, שעם הזמן יותר ויותר אנשים בוחרים להשתמש בתמונות מקוריות ולא בתמונות שעברו ריטוש, שיפוץ, בשביל שהן ייראו טוב יותר, לא רק בצד המסחרי, הפרסומי, אלא בכלל, גם בצד האישי. אנשים מעדיפים לוותר על תוכנות פוטושופ ותוכנות גרפיות אחרות, בשביל להציג תמונות מקוריות, אמיתיות.

למה זה חשוב שנשתמש בתמונות כאלה מבחינה עסקית

מה שאנחנו מוכרים ללקוחות שלנו, בראש ובראשונה, זו את האמינות שלנו. אם אנחנו נציג להם דברים לא אמיתיים, מזויפים, אפילו אם מדובר בתמונות שהם מצפים שהן לא יהיו אותנטיות, אז הם יקלטו את זה ויבואו אלינו בתחושה שאנחנו לא מתכוונים למכור להם משהו אמיתי.

אך אם אנחנו נספק להם תמונות אמיתיות, מקוריות, הם ידעו מה הם מקבלים, הם יבינו מה שהם רואים זה מה שמקבלים, זה מה שיש. יהיה לנו הרבה יותר קל לבצע את תהליך המכירה ולשכנע אותם. מה עוד שכך הם ידעו שאנחנו נוהגים איתם בצורה כנה, באמינות, ושהם יכולים לסמוך עלינו.

הוסף תגובה