תמצית פרחי הבאך CRAB APPLE מסייעת לנשים בהריון עם בעיית דימוי גוף

נשים בהריון סובלות לעתים מחרדות ופחדים הקשורים למצב העובר, מצבן הגופני, העתיד הלא ידוע וכו'. אם הגורם לפחדים ידוע (כגון בעיה גופנית, בדיקות וכו') ניתן להשתמש בתמצית MIMULUS שנועדה בדיוק למצבים כאלה ולפחדים יומיומיים כגון חושך, קהל, רופא שיניים וכו'. הפחד גורם לתפיסת המציאות בצורה שונה, והתמצית תעזור לחזור למציאות.

אם הגורם לפחד אינו ידוע, ניתן לתת את תמצית ASPEN, הניתנת לפחדים מעורפלים שנובעים מהנפש. תמצית זו ניתנת גם במצבים בהם אנשים מתעוררים באמצע הלילה עם דפיקות לב מבלי לדעת מדוע. התמצית נותנת את האפשרות להתמודד עם הלא נודע למרות הפחד.
תמצית CRAB APPLE נועדה בין השאר לסייע לאנשים עם בעיות בדימוי הגוף. בהריון, נשים רבות חוות קשיים בקבלת השינויים שגופן עובר. התמצית עוזרת בקבלה עצמית ובעצם מאפשרת לאדם לקבל את העובדה שהוא וגופו אינם מושלמים. תמצית זו יכולה גם לעזור לאחר הלידה כאשר הגוף עדיין לא חזר לעצמו מה שיוצר דכדוך ואף דיכאון לנשים מסוימות.
במהלך ההריון והלידה מתרחשים שינויים רבים בחיי האישה , בגופה וביחסיה עם בן זוגה והסביבה. נשים רבות מתקשות להתמודד עם השינויים ועם הצורך להתאים את עצמן למצבים החדשים. תמצית WALNUT שנקראת גם תמצית "הגנה" עוזרת במעבר בין תקופות בחיים ובהתמודדות עם שינויים.


מאת יעל דגן, דולה ומטפלת בפרחי באך ושיאצו, B.A בפסיכולוגיה


לכתבה המלאה


מתוך אתר דולות – אמנות התמיכה בלידה, האתר המוביל למציאת דולה תומכת לידה בישראל

הוסף תגובה