תנו, וכמה שיותר!

אם אתם נותנים למישהו כרטיס ביקור – למה לא לתת שניים במקום אחד? אם אתם שולחים ללקוח פוטנציאלי עלון פרסום – למה לא להכניס למעטפה שני עלונים במקום אחד? אם אתם מחלקים תלושי הנחות – למה לא לתת למעוניינים שני תלושים במקום אחד? במיוחד אם אותם האנשים ישתמשו בתלוש אחד, ובאמצעות התלוש השני יביאו עוד לקוחות. אם נתתם ללקוח כרטיס הנחות על שמו – למה לא לתת לו עוד אחד, אוניברסאלי, כדי שהוא יוכל לתת אותו לחברים או למכרים שלו?


המקור: Homebiz – רעיונות גדולים לעסקים קטנים

הוסף תגובה