תקליטן למסיבות – איך לבחור תקליטן מחברת תקליטנים מקצועית?

ישנם סוגים שונים של תקליטנים. ישנם תקליטנים במובן הקלאסי של המילה, שמתעסקים באירועים יותר פורמליים כמו חתונות, בר ובת מצווה ואירועים של חברות או אירועים רשמיים אחרים. מנגד ולעומת זאת ישנו סוג אחר של תקליטן, תקליטן שהוא יותר זורם, יותר צעיר ובעל אנרגיה יותר מקפיצה, תקליטן למסיבות שנמשכות לתוך הלילה. תקליטן ידוע בכינויו המקצועי יותר די ג'יי. ההבדל בין די ג'יי לתקליטן למעשה טמון במקום שבו הוא מבצע את עבודתו. ולכן אוטומטית כשאנו חושבים על די ג'יי אנו חושבים על מסיבה פרועה. אם כן כאמור ישנם תקליטנים רבים מאוד וזאת לאור העובדה שלא באמת צריך ללמוד את המקצוע הזה. כל אחד יכול ללמוד לבד לנגן שירים מהמחשב ולקנות ציוד הגברה בסיסי, אך כאשר אתם עורכים מסיבה מושקעת, חשוב לבחור תקליטן מקצועי שהוא ממש די ג'יי, אחד כזה שמכיר את כל המוזיקה העדכנית, שידע להחזיק את החוגגים במסיבה שלכם על הרגליים עד לשעות הקטנות של הלילה מבלי מעצורים. איך מוצאים תקליטן שכזה ומה חשוב לבדוק? יש לציין שהמאמר יעסוק במסיבות במועדונים או בתים פרטיים שמיועדות להנאה ולא מסיבות שמיועדות לציון אירוע כמו מסיבת יום הולדת.

הניסיון של התקליטן

כאמור ישנם תקליטנים מתחילים שתקלטו במעט מאוד מסיבות, ולעומת זאת ישנם תקליטנים מומחים שזו מרבית עבודתם. תקליטן מנוסה ידע לדאוג שהמוזיקה תתאים תמיד לקהל ולשלב באירוע. כאשר באירוע ישנם שלבים שונים, על התקליטן או במקרה שלנו די ג'יי, לדעת לבנות את הערב ואת המסיבה מבחינה מוזיקלית ולשלוט בפן המוזיקלי, שהוא הפן החשוב ביותר במסיבות, ביד רמה. לרוב מבנה של מסיבה מתחיל במוזיקה שקטה יחסית, לאחר מכן "מעלים הילוך" למוזיקה יותר קצבית, וכשהקהל כבר נמצא במצב של אנרגיית שיא די ג'יי מנוסה יכניס מוזיקה שתביא את הקהל למצב של "קרחנה" – השיא של המסיבה מבחינת החוגגים כשהאנרגיות נמצאות הכי גבוה שרק אפשר. רק תקליטן מסיבות מנוסה ידע לבנות ערב, להחזיק אותו לאורך זמן, ולהבחין בשלבים השונים של הערב. כמובן שגם ההפך נכון, וכאשר התקליטן איננו מנוסה, הוא עלול להרוס את הערב לחלוטין והקהל לא יהנה.

הרקע המוזיקלי של התקליטן

התקליטן במסיבה אמון על המוזיקה. ככזה עליו לשלוט בכל סוגי המוזיקה השונים, לדעת לבחור תמיד את השיר המתאים מבין ספריית מוזיקה שעליה להיות רחבה ככל האפשר. חשוב גם שהתקליטן יחזיק בסוגי מוזיקה שונים ומגוונים, ולא יסתפק במוזיקה מסוג אחד בלבד. הדבר יתרום רבות להנאת האורחים מהמסיבה וישמור על עירנותם לעומת מוזיקה מונוטונית. על כן שאלו את התקליטן על הרקע שלו ובדקו האם הוא עומד בציפיותיכם.

האם יש לכם כימיה עם התקליטן?

התקליטן ינהל למעשה את המסיבה ולכן בחרו אדם שתסתדרו איתו בפן האישי. אנו מקווים שהמאמר תרם לכם וכמובן שאתם מוזמנים ליצור קשר על מנת לקבל הצעת מחיר מאיתנו למסיבה.

 

 

הוסף תגובה