מדריך למכירת רכב באתרי לוח

לפני כניסתה של רשת האינטרנט לתודעת הקהל הרחב, הדרכים למכור רכב מיד שנייה היו מוכרות ופשוטות למדי. האחת, הייתה להציב שלט על גבי שמשת המכונית, בה מצוין מספר הטלפון להתקשרות, והשנייה, הייתה פנייה אל מגרשי מכוניות אשר הציעו מחירים מגוחכים. כיום, רשת האינטרנט מאפשרת לנו ללא תשלום, להציג את רכבנו למכירה, ובהחלט ניתן ליהנות משירות זה כאשר אנו מבקשים למכור את רכבנו לכל המרבה במחיר.

במדריך שלפניכם, נסקור את הדרך הטובה ביותר לפרסם רכבים מיד שנייה למכירה באתרי הלוח האינטרנטיים, ונבחן מספר נקודות חשובות אשר יסייעו לכם למכור את הרכב במהירות המרבית.

פתיחת חשבונות באתרי לוח

ברשת האינטרנט הישראלית, ישנם אתרי לוח למכביר, חלקם מוכרים יותר וחלקם פחות. כבכל מערך שיווקי, גם במכירת רכב מיד שנייה, ככל שנרבה בתפוצה ובהצגת המודעה למספר לקוחות פוטנציאליים גדול יותר, כך יגדלו סיכויי המכירה. על כן, המלצתנו היא לפתוח כמה שיותר חשבונות אצל כמה שיותר אתרי לוח, וליצור מודעה פרסומית בכל אחד מאותם אתרים. עם זאת, יש לבחור שני אתרים עיקריים בהם תבקרו בהמשך, בכדי להקפיץ את המודעה. אתרים אלו, יהיו האתרים החזקים ביותר, המוכרים ביותר, ובעלי כמות הגולשים הרבה ביותר.

פרסום הנתונים האמיתיים

לעתים לא נעים לפרסם את הנתונים האמיתיים של כלי הרכב. קילומטראז' גבוה, פגיעות חיצוניות, מכות שילדה או נתונים מורידי ערך אחרים. יחד עם זאת, אלו נתונים אשר קרוב לוודאי יעלו בעת הפנייה אליכם, על כן בכדי למנוע פניות סרק, ולחסוך זמן יקר שלכם ושל הקונה – הקפידו לציין במודעה אך ורק נתונים אמיתיים המצביעים על מצבו הנוכחי של כלי הרכב.

תמונות, ועוד תמונות

הביטוי טוב מראה עיניים ממשמע אוזן, מקבל משמעות יתרה במכירת רכבים בלוחות יד שנייה. מרבית מאתרי הלוח מאפשרים לגולשים להציג בפניהם מודעות עם תמונות בלבד, ומרבית מהגולשים בוחרים באפשרות זו, שכן אלו מעוניינים בבחינה חיצונית של כלי הרכב, ואם ניתן, אז גם לקבל הצצה אל הסלון. הקפידו על צילום תמונות מחמיאות כמה שיותר לכלי הרכב המפורסם, ותגדילו לעשות אם תיקחו את הרכב לשטיפה לפני צילום התמונות. צלמו את כלי הרכב בתנאי תאורה אופטימאליים, בכדי להציג תמונות ברורות ככל שניתן. בסופו של דבר, התמונות הן אלו אשר ימשכו את הקונה הפוטנציאלי להגיע ולבצע בדיקה לרכב שברשותכם.

הוסף תגובה