לנקות את הבית לקראת החג…

מכירים את הלחץ הזה של החגים? אותו לחץ שמלווה בעיקר במחסור בזמן ועם זאת רצון עז להשתלט על כל הבלאגן והלכלוך שעוטר את ביתכם? נהדר. אנו כאן לא רק בכדי לדבר על כך (שהרי אתם מודעים למצב…) אלא בעיקר בכדי לתת לכם פתרונות חכמים.

ניקיון יסודי לקראת פסח

אז בואו נגע "בליבה", מה שנקרא, של מה שמעסיק כל אחד ואחת מאיתנו בין אם אנחנו אלו שמארחים את המשפחה והקרובים אלינו לקראת החג ובין אם אנו מתארחים – כל אחד מאיתנו מבין את חשיבות ניקיון הפסח ורוצה לבצע אותו באופן האופטימאלי ביותר.

בשנים האחרונות תחום ושירותי ניקיון בתים התפתח באופן משמעותי – המשמעות פשוטה: שירות זמין הרבה יותר ולא פחות חשוב מכך: מחירים הרבה יותר אטרקטיביים מפעם.
אם בעבר שירותי ניקיון בתים נחשבו כנחלה של עשירים בלבד, כיום הדבר שונה לחלוטין (וטוב שכך).

אז מה בעצם חשוב שתבדקו בכל הנוגע אל הזמנת חברת שירותי ניקיון ופוליש לבית? שאלה מצוינת. ראשית כל חשוב שתבדקו מה כולל השירות של החברה הזו בכל הנוגע לניקיון כולל של הבית?
שירות זה אמור לכלול, במידה וכמובן מדובר על חברה מקצועית ויסודית, את הדברים הבאים: שאיבה מאסיבית של אבק בעזרת שואבי אבק תעשייתיים וחזקים במיוחד – שאיבה זו, לרוב, תעשה בכל אותם אזורים שקשה להגיע אליהם ביומיום, לדוגמא: מעל ארונות, מתחתיהם, מתחת למיטות, במחסנים, מרזבים, חדרי שירות, חדרי ארונות וכיוצא מכך.

לאחר מכן יגיע שלב החיטוי של הבית שייעשה בכל אותם אזורים מועדים "לפורענות", כלומר, מועדים לצבירה מאסיבית ומשמעותית של חיידקים – מקלחות, אמבטיות, אסלות, כיורים, ניקלים, ברזים וכן הלאה. כמובן שהחיטוי ייעשה גם באזורים נוספים בבית: בתוך הארונות, מחוץ להם, ניקיון בעזרת מכונות אדים (אלו ידועות בשל חוזקם להסיר כתמים ושומנים בעייתיים) בחלונות, תריסים, רשתות, מסילות של החלונות, וטרינות ועוד.
על מנת להבין מעט יותר מה תקבלו במסגרת השירות הנ"ל אצל אחת החברות שבחרנו להציג בפניכם, תוכלו פשוט להיכנס אל המאמר הבא: ניקיון בתים אצל המומחים בתחום.

פוליש לרצפה

חשוב לזכור: לכלוכים, שריטות וכתמים אלו הם דברים טבעיים שמתרחשים בכל בית ובכל סוגי המרצפות – מדובר על מצב שנחשב כטבעי לחלוטין יחד עם הבלאי הטבעי שנוצר ומתרחש ככול שהשנים עוברות. על מנת להעניק לבית את הברק שאתם רוצים וכמובן להסיר את כל השריטות והלכלוכים המיותרים, מומלץ מאוד לשקול אפשרות של פוליש.
מעבר לעובדה שמדובר על אפשרות יוצאת מן הכלל שיכולה להסיר את כל מה שציינו לעיל לצד להעניק לו ברק, אפשרות זו מספקת לאריחים שכבת הגנה ששומרת עליהם מפני פגיעות עתידיות ולכלוכים עתידיים לצד האטה משמעותית של הבלאי הטבעי.

לקריאה מעמיקה בנוגע לאפשרות זו, אנו ממליצים להיכנס לשני המאמרים הבאים אשר שופכים אור נרחב על הנושא, כל אחד בתחומו שלו.

חברת פוליש קריסטל לרצפה מומלצת לכל סוגי המרצפות

פוליש לרצפה הליך מצויין לניקיון הבית והרצפה

הוסף תגובה