טיפים לבניית אתר נדל"ן מצליח

בימים בהם תחום הנדל"ן במחוזותינו רותח מתמיד והמחירים גואים ומרקיעים שחקים, אין זה סוד שכל מתווך ואיש מקצוע בתחום מעוניין להשתתף בחגיגה בצורה מסוימת – לשם כך על המתווכים השונים להשתמש בכל הכלים האפשריים שעומדים לרשותם לשיווק ופרסום מתקדם. כל מתווך כיום חייב לפעול בכל הזירות הרלוונטיות על מנת להגיע לקהל רחב ככל שניתן, כאשר המקום הראשון והנכון ביותר להתחיל בו הוא בניית אתר נדל"ן מקצועי ומקוון אונליין ברשת.

אחרי למעלה מעשור שלם בו האינטרנט נמצא כמעט בכל בית בישראל, די מיותר להסביר את החשיבות והמשמעות של האינטרנט בחיינו וכיצד הוא שינה את הרגלי הצריכה והאופן בו אנחנו מקבלים מידע. מיותר, אך חשוב לומר שזה נכון לכל תחום ולכן גם בתחום כמו נדל"ן שלכאורה נחשב אפור, אנחנו רואים לא מעט אתרי אינטרנט איכותיים שמטרתם לחשוף קהלים חדשים לאפשרויות שונות. אז אם אתם מתווכים מתחילים, גם אתם חייבים להיות חלק מהחגיגה ולהקים לעצמכם אתר נדל"ן רשמי ומתקדם.

כיצד לבנות אתר נדל"ן בצורה חכמה?

ראשית בשביל להסביר בצורה ברורה כיצד להקים אתר נדל"ן בצורה חכמה, יש לחלק את העבודה לשניים: החלק הראשון הוא בסיסי וקיים בכל אתר אינטרנט כמעט, החלק השני מתייחס יותר לעולם של נדל"ן ולעבודתו השוטפת של כל מתווך פעיל ומצליח:

> בחלק הראשון אנחנו נמצא עמודי תוכן מקצועיים, עמודי התקשרות עם הלקוחות, עמוד בו המתווך עונה לשאלות הגולשים, תמונות של נכסים אשר הוא מטפל במכירתם או השכרתם וכמובן עמוד מיוחד שמספר על המתווך וניסיונו המקצועי. חשוב לציין שמלבד החלק התכני, יש עוד שורה של אלמנטים אשר חייבים להיות באתר נדל"ן אשר קיימים גם באתרים אחרים. כך למשל, חיבור למערכת גוגל אנליטיקס (מערכת של גוגל שמודדת את החשיפה של האתר לגולשים על פי פרמטרים שונים), מערכת לקידום האתר בגוגל (על פי כלל SEO), עיצוב שמעניק לגולש חווית גלישה ייחודית ועוד.

>> בחלק השני, אנחנו נמצא עמודים שמתעסקים ישירות בנדל"ן בו מטפל המתווך. כלומר, אנחנו נמצא בחלק זה, מפרטים של דירות או מבנים מסחריים שעומדים למכירה או להשכרה, בשביל שהגולשים יוכלו לקרוא וללמוד עליהם. המפרטים צריכים לכלול מפה, תמונות, מספר חדרים, גודל השטח במטרים רבועים, מאפיינים מסוימים ייחודים שקיימים בנכס, חנייה, מחיר, תאריכים (תאריך יציאה של הדיירים, תאריך כניסה אפשרי) ועוד. מדובר על נתונים שכל גולש אשר מתעניין בנכס רוצה לדעת עליו. חשוב שלצד כל נכס, תהיה אפשרות ליצור קשר עם המתווך באופן ישיר, עם זה באמצעות שיחת טלפון, מייל, צ'אט או בכל אפשרות אחרת שמאפשרת לקבל מענה מיידי מצד המתווך. אפשרות זו חייבת להופיע בכל עמוד באתר באופן עקרוני.

חשוב לזכור…

טיפ אחרון וחשוב שכדאי לזכור – מערכת ניהול התוכן של האתר/לוח הנדל"ן חייבת להיות נוחה ונגישה – על המתווך לזכור שהוא ישתמש בה באופן יומיומי, ועל כן היא צריכה להיות פשוטה עבורו וקלה לשימוש לכל עניין, החל מהעלאת תמונות דרך העלאת תכנים כתובים (מפרטים, מידע כללי ושאר אינפורמציה רלוונטית) באופן מיידי ועד שינוי מחירים ומידע על הנכסים שמופיעים באתר.

* המידע נמסר באדיבות צוות האתר NadlanExpress.co.il

המתמחים בבניית אתרי לוח נדל"ן ונכסים מתקדמים.

הוסף תגובה