אקנה ציסטית -טיפול ב-IPL ו-RF בלי תרופות | איריס לוי

כשאקנה נעשה יותר חמור, האופציות שעומדות לרשותנו פוחתות. הרבה דרמטולוגים רואים באקנה ציסטית בפנים בגב ובאזור הישבן כסוג החמור ביותר של אקנה מזיק, ומודים שהאופציות הטיפוליות מוגבלות לתרופות אורליות כמו רואקוטן או אנטיביוטיקות מסוג סולפה – שתיהן אופציות מהימנות, אבל לא נטולות סיכונים. ולא תמיד נותנים את המענה להתפרצות אקנה ברמה קשה.

אקנה ציסטית, בין אם כרוני או זמני, הוא אחד מהסוגים המתסכלים ביותר של אקנה. הפצעים נראים נורא, הם כואבים במגע, והם לא מגיבים בד"כ לטיפול בקרמים המיועדים למריחה על העור.

אקנה ציסטית מתרחש בעומק העור – בדרמיס ופעמים רבות גורם להיווצרות צלקות בעור. טיפול יעיל מהיר ונכון במהלך התפרצות האקנה הציסטית יכול לסייע בהפחתת תופעות הלוואי והיווצרות צלקות עתידיות.

צלקות האקנה נוצרות בעקבות חיטוט בפצעי האקנה, או ניסיונות ל"פוצץ" את הפצעים, והגורם המשמעותי ביותר אי טיפול בזמן דבר הגורם המשך הזיהום החיידקי הגורם למעורבותן של שכבות העור העמוקות בדרמיס ובהמשך לצלקות אקנה חטטים ושקעים בעור. באזור הפנים הגב והישבן.

עומק הצלקת וחומרתה קשור קשר ישיר למשך הזמן בו סבל המטופל מאקנה וחומרת הדלקת , תהליך הגורם להרס הרקמה ואבדן קולגן, כך נוצרות  צלקות האקנה השקועות (אטרופיות).

התפרצות אקנה ציסטית מושפעת מפעילות הורמונאלית. בלוטות השומן בעור נעשות רגישות לשטף הזה של הורמונים, ומגיבות בייצור יתר של סבום (שומן). השומן המיוצר הוא כה רב, עד שלמעשה בלוטת השומן עצמה נעשית "דחוסה" ותפוחה, ומוקשית כאשר כמות השומן רבה. בגלל שהיא לא מסוגלת לדחוף את השומן העודף לתוך הריפוד של זקיק השערה (המוביל לפני שטח העור דרך הנקבוביות), בלוטת השומן "מתבקעת" ומתפרצת מתחת לעור, וכך נגרם זיהום קשה וגירוי עם אדמומיות וכאב של אקנה ציסטי.

טיפול חדשני מוכח ההורס את החיידקים P.ACNE הגורמים העיקריים לאקנה ציסטית בפנים בגב ובישבן, בצורה סלקטיבית.

טיפול באקנה ציסטית בפנים בגב ובישבן בטכנולוגית IPL – קרן אור בשילוב אנרגיית גלי רדיו RF , טיפול המומלץ אף ע"י רופאים.

הידעת, כי תכשירים למריחה כמו: רטין A, אדאפרין, בנזואיל, פראוקסיד וחומצה סליצילית, כדור אנטיביוטיקה (מינוציקלין) וגם רואקוטן לא עובדים על שורש הבעיה – חיסול חיידקי האקנה! וזו אחת הסיבות שאותם פצעים, פצעונים, פרונקלים וציסטות חוזרים ומופיעים לאחר סיום הטיפול בכדורים ואף שבים ומתפרצים בגילאים מאוחרים ומבוגרים יותר – אקנה בגיל מבוגר..!

בטיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL – קרן אור ואנרגיית גלי אדיו RF – ניתן להרוס באופן סלקטיבי את חיידקי האקנה P.ACNE הגורמים העיקריים לאקנה ציסטית בפנים בגב ובישבן, ולקבל שוב, עור חלק, נטול שומנים ואדמומיות, פצעים (עמוקים,כואבים ואדומים) פצעונים, פרונקלים וכתמים (חומים אדומים).

טיפול המונע את הצורך בשימוש בתרופות ללא תופעות לוואי – ללא בדיקות דם – ללא פגיעה בכבד…!

התוצאות מוכיחות כי באחוזים גבוהים מהמקרים נרשמה הצלחה בטיפול  בשיטת IPL – הטיפול הפחית את הסבל, ריפא את הפצעים ומנע צלקות וכתמים לאורך זמן.

מנסיוני הרב בטיפולים בטכנולוגיית IPL – לא תאמין/ני. אך הציסטות נעלמות לגמרי.  ולקראת סיום הטיפול כשאקנה אינה פעילה אני משלבת טיפול מזותרפיה/ פילינג/ שיוף/ ותכשירים פעילים להבהרה הכתמים (חומים-אדומים) הנותנים מענה איכותי למרקם העור, החלקה עידון טישטוש, הבהרת העור גם לאחר אקנה ציסטית.

ניתן לקבל טלפון להתקשרות מלקוחות מרוצים.

לפרטים נוספים ולתאום פגישת ייעוץ חינם את/ה מוזמן/נת ליצור עמי קשר ישירות ל- 0558833337

 הטיפול הינו אישי ופרטני הניתן לך על ידי בלבד. תחום התמחותי – כ-17 שנים רק טיפול בעיות עור שאינן ניתנות לפתרון ברפואה הקונוונציונאלית, העכשווית – אקנה בני נוער ומבוגרים, סבוראה, קרטוזיס פילאריס, צלקות פוסט אקנה ועוד..

הוסף תגובה