החשיבות של בחירת עורך דין פלילי מקצועי

בזמן האחרון אנו נתקלים ביותר ויותר אנשים אשר שואלים אותנו את השאלה איך בוחרים עורך דין פלילי שיוציא אותנו מהבוץ אליו נכנסנו. לעיתים זו אכן יכולה להיות עבירה פלילית, או בכלל יכול להיות שתפרו לנו תיק ואנו צריכים עורך דין רציני שיוציא אותנו מזה או במצבים אחרים סתם על מנת להתייעץ ולברר את האופציות שלנו בנוגע לדבר מה.

 

בשורה התחתונה, ברגע שזה נוגע לפלילים, אין מקום למשחק ילדים או לעורכי דין שיתגלחו על הזקן שלכם היות וייתכן כי חייכם או חיי יקירכם עומדים כאן על הפרק ולא תרצו למצוא את עצמכם או אותם מאחורי סורג או בריח. לכן החלטנו לתת לכם מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור עורך דין פלילי במידה ותצטרכו אחד.

 

הופעה מכובדת וייצוגית

כאשר אתם מחפשים עורך דין פלילי תמיד תזכרו שייתכן והנושא שלכם יגיע לבית משפט ולכן כדאי מאוד שמהרגע הראשון בו אתם באים לפגישת ייעוץ תבחנו את העורך דין בזכוכית מגדלת ותשאלו את עצמכם אם אתם רוצים שהוא ייצג אותכם בבית המשפט במידה והתיק שלכם יגיע לשם. זה מתחיל ברושם ראשוני הכולל בין השאר הופעה חיצונית מכובדת וייצוגית, דרך המשרד שלו, הסדר שיש לו על השולחן, טון וסגנון הדיבור וכדומה. שימו את עצמכם לרגע במקומו של השופט ותשאלו את עצמכם האם העורך דין הזה מתאים לייצג אותי והוא אכן ייצג אותי בכבוד אל מול השופט ובית המשפט.

 

עורך דין פלילי אין חכם כבעל נסיון

אומרים שאין חכם כבעל נסיון וכאשר מדברים על עולם המשפט והחוק הדבר נכון כפליים. תארו לכם עורך דין ותיק בתחום הפלילים שראה כבר מספר רב תיקים ומקרים, ייצג נאשמים פעמים רבות. בית המשפט, מכיר תיקים אחרים ותקדימים בנושאים שונים אל מול עורך דין צעיר שזהו תיקו הראשון. בתחום החוק הנסיון משחק תפקיד חשוב. אתם לגמרי רוצים שמי שמייצג אתכם יהיה בקיא ברזי החוק ודיני החוק של מדינת ישראל על מנת שהוא יוכל להוציא אתכם מכל מצב על ידי הליכה בין הטיפות שהם למעשה כל תתי סעיפי החוק, תקדימים, תיקים אחרים אותם ניהול ועוד נסיון מקריאת חומרים שונים בנושא. לכן חשוב מאוד לבדוק את הנושא של הנסיון של העורך דין אותו אתם שוכרים.

 

רקורד בתור אלמנט מכריע בחשיבות של בחירת עורך דין פלילי מקצועי 

השורה התחתונה והחותמת של כל עורך דין הם הרקורד שלו בזכייה בתיקים בהם ייצג נאשמים אל מול בית המשפט. אין ספק שעורך דין בעל אחוזי הצלחה גבוהים יותר ככל הנראה בקיא ברזי החוק, מכיר תקדימים ומגיע מוכן יותר לבית המשפט על מנת לייצג את הלקוח שלו. לכן מומלץ מאוד לבדוק מהו הרקורד של אותו עורך דין לפני שהוא מתחיל לייצג אותנו. אלו הם שלושה כללים מרכזיים אשר יעזרו לכם מעט להבין את החשיבות של בחירת עורך דין פלילי מקצועי בהם תוכלו להיעזר בפעם הבאה בה תזדקקו לשירותיו של עורך דין שכזה.

הוסף תגובה