דשא סינטטי – מהם היתרונות בהתקנת דשא סינטטי בהשוואה לדשא טבעי.

ביותר ויותר גינות פרטיות וכן ציבוריות, אנחנו יכולים למצוא כיום מרבדים של דשא סינטטי אשר מחליפים את המרבדים של דשא טבעי. תופעה זו החלה לפני למעלה מעשור ואנחנו יכולים לראות התרחבות שלה כל העת.

דשא סינטטי הוא דשא שאיננו מושפע מתנאי מזג האוויר ואיננו דורש טיפול של השקיה, גיזום וכדומה, כמו כל מדובר על מרבדים שניתן להניח בכל מקום, בין אם זה על אדמה או על מרצפות. על כן אנחנו יכולים לראות שימוש ניכר במרבדים אלה לא רק בגינות וחצרות, אלא אפילו במרפסות וכן בחלקים פנימיים של המבנה בצורות שונות.

לדשא סינטטי יש כאמור שורה של יתרונות על פני דשא רגיל, כפי שניתן להבין, הנה כמה דוגמאות לכך:

  • דשא סינטטי להבין מדשא רגיל, לא תלוי בתנאי מזג אוויר, הוא לא מצהיב בשמש ולא נהרס בגשם. זה מקל מאוד על השימוש בו ומאפשר למעשה ליהנות ממנו במשך כל השנה.
  • ניתן להתקין אותו בכל מקום ללא בעיה, להבדיל מדשא רגיל שדורש אדמה מסוימת. כמו כן, להבדיל מדשא רגיל שצריך זמן בשביל לצמוח, הרי שדשא סינטטי לא צריך את הזמן הזה, הוא מגיע כבר צומח.
  • דשא סינטטי הוא הרבה יותר חסכוני מדשא רגיל, הרי דשא סינטטי לא צריך מים או כל חומר אחר, זאת להבדיל מדשא טבעי אשר צריך גם מים וגם יש צורך להיעזר בחומרים אחרים בשביל לטפל בו. כמובן שהוא גם דורש זמן טיפול רחב יותר.
  • דשא סינטטי נחשב בטוח יותר ולו מהסיבה הפשוטה שלא יהיו בו "קרחות". דשא רגיל, ייתכן ועם הזמן יהיו בו קרחות אשר יחשפו את האדמה אשר מתחתיה, מה שיכול לסכן ברמה ניכרת את מי שמשתמש בו. לעומת זאת בדשא סינטטי זה לא יכול לקרות.
  • להבדיל מדשא רגיל, הרי שדשא סינטטי הוא נייד, ניתן להעביר אותו ממקום למקום בצורה קלה ונוחה, ועל כן הוא רב שימוש. דשא רגיל לעומת זאת, אי אפשר להעביר אותו ממקום למקום.

הוסף תגובה