כיצד להקל על גזים אצל תינוקות

כיצד להקל על גזים אצל תינוקות

כיצד נוכל לעזור לתינוק הסובל מעצירות וגזים – ובכן ישנן שיטות רובות ומגוונות. שיטות של סבתא , ושיטות של המדע. כאמור, לתינוקות לא נותנים סתם תרופות, כך שרוב הפתרונות הינן בכל מקרה טבעיים

תכשירים וטיפות – ישנן בשוק תכשירים רבים המועדים להקהלת הסימפטומים של גזים אצל תינוקות, רובם על בסיס של מיצוי שומר, או דבר טבעי כזה או אחר. החיסרון בשיטות אלו, שהן עולות כסף רב, ולרוב אינן נדרשות , משום שניתן לפתור את הבעיה בצורות טבעיות.

עיסויים ותנועות – עיסוי התינוק , באיזור הבטן עם כיוון השעון, מהווה פיתרון יעיל אשר נמצא יעיל כנגד התופעה אצל תינוקות. מעבר לכך עיסוי ממריץ את הדם בגוף , ולכן גם עוזר בסיוע למערכת העיכול.

תנוחת הנמר על העץ – היא תנוחה אשר בה התינוק מונח על הזרוע, כך שראשו מונח על כף ידינו ובטנו נשענת על הזרוע. התנוחה מאפשרת למערכת העיכול לשחרר גזים וכך להקל על התינוק.

עיטוף בשמיכהעיטוף תינוקות על מנת להקל על גזים היא שיטה ידועה ועתיקה על מנת להקל תינוקות הסובלים מגזים. לעיטוף יתרונות רבים כגון, יצירת ביטחון והקטנת המרחב אצל התינוק, דבר החשוב לו במהלך השלב שבו עובר מן היציאה מן הרחם ועד גיל 4 חודשים בערך , שבו הוא מתחיל לשלוט באבריו.

כמובן שכל תינוק הוא שונה ויש להתאים לו את הדבר שבו הוא מרגיש נוח ביותר, וגורם להקלה על סבלו

הוסף תגובה