חמישה מסלולי טיולים שניתן לעשות עם הילדים בירושלים

הקיץ בעיצומו, החופש הגדול בשיאו וזה הזמן לטייל עם הילדים בירושלים. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם חמישה מסלולי טיולים מומלצים לטיול עם הילדים בירושלים.

יום כיף בירושלים הוא ללא ספק מוצר אטרקטיבי בתחום תיירות הפנים והוא מאפשר לכל אחד ואחת מביניכם ליהנות ממגוון רחב של פעילויות בירושלים המותאמות לכל אחד ואחת מבני המשפחה. מוצר תיירותי זה מוצע לכם גם על ידי חברות תיירות העוסקות ומתמחות במסלולי טיולים בירושלים במסגרתם תוכלו ליהנות גם מהדרכות מקצועיות וסיפורים מרתקים אודות אחת מהערים העתיקות והיפות ביותר בעולם. כמו כן, תוכלו לקיים את ימי הכיף המשפחתיים בירושלים בכוחות עצמכם באמצעות תכנון קפדני של מסלול הטיול והאתרים בהם תבקרו. להלן חמישה מסלולי טיולים בירושלים אותם מומלץ לעשות ביחד עם הילדים:

  • מתחם כיכר המוסיקה- מתחם זה ממוקם בשכונת נחלת שבעה שבמרכז ירושלים ובשטחו פועל מוזיאון ייחודי בנושא מוסיקה עברית. המוזיאון מורכב מ-7 אזורים שונים שכל אחד מהם מוקדש לתרבות מוסיקאלית אחרת. בשטח המוזיאון תוכלו למצוא גם חנות מוסיקה עם כלי נגינה עתיקים וחנות מזכרות. ברחבת המוזיאון המכונה כיכר המוסיקה, עומדות לרשותכם מסעדות שף, דוכני אוכל רחוב וחנויות נוספות.
  • שוק מחנה יהודה- אחד מהשווקים הססגוניים והצבעוניים ביותר בישראל ואחד מאתריה הפופולאריים ביותר של העיר ירושלים. בשוק מחנה יהודה תוכלו ליהנות מהיצע קולינארי עשיר, דוכני מזון מכל סוג ומגוון רחב של מתחמי אוכל בהם מתקיימות סדנאות בישול, לרבות, סדנאות שוקולד אטרקטיביות לילדים.
  • רחבת הכותל והרובע היהודי- אחד מהאתרים הקדושים ביותר לעם היהודי ואחר מאתרי התיירות הבולטים של העיר ירושלים. במסלול זה תוכלו לבקר במנהרות הכותל, לטייל בסמטאות הצרות של העיר העתיקה, לבקר בעיר דוד הסמוכה לרחבת הכותל ולהתרגש מאלפי שנות היסטוריה יהודית.
  • משכנות שאננים וטחנת הרוח- מסלול זה יפגיש אתכם עם השכונה היהודית הראשונה אשר נבנתה מחוץ לחומות העיר העתיקה בשנת 1860. טיול ברחבי השכונה עם הילדים יפגיש אתכם עם מרחבים ירוקים, סמטאות עתיקות וכמובן טחנת הרוח המפורסמת.
  • המושבה הגרמנית ירושלים- מסלול זה יפגיש אתכם עם בתי אבן מרהיבים ביופיים אשר זכו לשימור ייחודי מיום בנייתם בשלהי המאה ה-19 ועד ימינו. כמו כן, תוכלו לבקר בתחנת הרכבת העתיקה של ירושלים ולהכיר אתרים נוספים הפזורים ברחבי המושבה הגרמנית.

לסיכום, ירושלים, בירת ישראל, מאפשרת לכם ולילדיכם ליהנות ממגוון רחב של מסלולי טיולים שבכל אחד מהם שפע של פעילויות בירושלים המותאמות לכל המשפחה.

הוסף תגובה