פרמטרים חשובים למדידה

המשתנים הסטטיסטיים החשובים ביותר עבור רוב בעלי האתרים באינטרנט הם:

* הדפים הפופולריים ביותר, באילו דפים כדאי להשקיע זמן ומאמץ.
* הדפים הננטשים ביותר, אלו דפים מעודדים עזיבה ומה צריך לשנות בהם.
* מסלול הגולש בתוך האתר, מעבר מדף לדף. חשיבותם של מנועי חיפוש, מי מביא
  הכי הרבה תנועה. הפניות מאתרים אחרים.
* מילות חיפוש שהביאו כניסות, מה מקלידים המשתמשים כדי להגיע אליך.
* מיקום גיאוגרפי מדויק, מדינה, עיר, יישוב – זהות מדינית או דמוגרפית.
* זמן שהייה בדף ובאתר, כמה דקות מבלה כל גולש מול האתר שלך.
* נאמנות מבקרים, כמה מן הגולשים הולכים ולא חוזרים, כמה שבים לביקור חוזר.
* יחס המרה, אחוז הגולשים שהופכים ללקוחות או שמבצעים פעולה אותה ניתן
  למדוד ולהעריך.


באדיבות שיאולוגי, קידום אתרים


 

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה עליך להיות גולש רשום באתר

   
עדיין לא התפרסמו תגובות.