שלושה שלבים לפניי רכישת עט פרסומי

השאלה הראשונה שעולה כשרוצים לבחור מוצר פרסומי כלשהו, היא "איפה ניתן לסגור את עסקה הכי טובה?"


כולנו עובדים קשה ובתמורה לכספינו היינו רוצים לקבל את מוצרי הפרסום הכי איכותיים. החל מסכום של שקל בודד ליחידה ניתן למצוא עט ולחרוט או להדפיס עליו את לוגו החברה או כל מידע אחר. ניתן לסנן את המוצרים על פי עלותם ולבחור את מה שמתאים לתקציב שלכם. ברגע שמצאתם את טווח המחירים שלכם, הגיע זמן לצעד הבא.
הצעד השני הוא מציאת אותו עט מושלם.


 אתם כבר יודעים מה טווח המחירים שלכם, אבל עליכם להחליט איזה מבין כל העטים יתאימו ללוגו שלכם. קיימים הרבה סוגי עטי פרסום, חלקם צבעוניים, חלקם שקופים, חלקם עם תופסן ועוד… לכן, השאלה הבאה שעליכם לשאול את עצמכם היא – לאיזו מטרה צריך את העט? האם המטרה היא לחלק אותם לאנשים ליד הדוכן שלכם? או שזו בעצם דרך להגיד ללקוח וותיק "תודה" על שנים של שימוש בשירותיכם? במקרה הראשון הייתי אומר שצריך לבחור עט כדורי פשוט, ויש לבחור עט יותר יוקרתי, אם מדובר במתנת תודה.
הדבר השלישי שיש לקחת בחשבון הוא הכיתוב שתחרטו על העט הפרסומי שבחרת.


מקומות בהם ניתן לחרוט/להדפיס על העט הם קטנים יחסית, כ 5 ס"מ רוחב ו 1.5 ס"מ גובה, לכן לא כדאי להעמיס מעל ומעבר. 3-4 שורות של טקסט ישר זה הכי מומלץ, ואם יש לכם לוגו יחסית מורכב, בעל פרטים קטנים ומסובכים, עדיף לא להוסיף אותו לכיתוב כלל, כי הפרטים ילכו לאיבוד כשהלוגו יוקטן.  הלוגו יהיה מודפס או חרוט על העט, וזה תלוי בסוג העט ובחומרים ממנו עשוי. מיקום הקטע המודפס גם תלוי בסוג העט, ברוב עטים המקום הפנוי הוא על גוף העט, אבל ישנם סוגי עטים עם מקום חריטה/הדפסה נוסף על הקצה, על התופסן או על הפקק.


באדיבות, יוגב ברנדט Amaze.co.il

הוסף תגובה