איפור ליום כחול

נכון שאנחנו בשלהי הקיץ הישראלי החם והמהביל ונכון שהסתיו נראה רחוק מתמיד, אך בכל זאת בחרתי דווקא במתכון איפור בגוונים קרירים משהו. נוכח ויסודי, מייצג שמיים, ים, דגנית, עין אנושית, עין כחולה נגד עין הרע, ריפוי, רוגע וטוהר. קיץ , חורף , סתיו ,אביב, הכחול תמיד שם, עם שינוי טון וגוון, יפהפה בכל עונה ועונה.

אז אם את בראש כחול הנה לך מתכון איפור שהרכבתי מפלטת הצבעים של Chanel, כמו גם המלצות על מוצרי איפור בעלי גוון כחול שאני אוהבת במיוחד.

  1. הניחי מייק אפ קל.
  2. הניחי ,בעזרת כרית האצבע ,מעל העפעפף העליון בצמוד לקיו הריסים וטשטשי כלפי מעלה בקלילות , צללית כחולה בעלת גוון מיוחד במינו בשם bois blue של שאנל. הצללית במרקם סאטן וקלה למריחה . לחובבות הגוון התכול הבהיר אני ממליצה על צללית בשם lagoone מספר44 של שאנל. להניח באותו אופן.
  3. הניחי משורש הריסים מסקרה בגוון שחור כחול exceptionnel the chanel. (אני לא חובבת מסקרות כחולות בד"כ אבל את זאת אהבתי).
  4. הסמיקי את כריות לחייך בגוון אפרסק.
  5. משחי את שפתייך בליפגלוס בגוון אפרסק קסום ושיקי במיוחד אקווה לומייר מספר 68 של שאנל.

ועוד כמה הארות והמלצות

לכחולות העיניים- מה שידגיש את הצבע הכחול בעיניכן הוא הצבע המשלים לכחול – כתום. לכן, בחרי בגוונים החומים הכתמתמים דווקא כצללית ועיפרון כחול כהה בעפעף הפנימי התחתון.
לבעלות העיניים החומות הדבשיות – הצבע הכחול יחמיא לכן במיוחד וידגיש את הכתמתמות בעינכן (בדיוק מאותה סיבה המצויינת לעיל).
אם נתוניך הטבעיים הם צבעוניים בחרי בכחול בעל גוון אפרפר יותר וכך תמזערי את הצבעוניות.
ניתן למצוא כעת ברשת מק צללית מהסדרה המינרלית שנקראת blue my mind המכילה שלושה צבעים יפהפיים במוצר אחד , מרקמה מעולה והיא מומלצת ביותר.
אם בחרת באיפור כחול השתמשי בגווני סומק ושפתיים חמים יותר, הימנעי מהורודים הקרים.
שיהיה לך אחלה יום כחול!

הוסף תגובה