איך להתחיל עם בחורות

לכל אותם גברים שמפחדים לגשת לבנות או לא יודעים מה לומר: תתלבשו יפה ואלגנטי ותלכו לקניון /מרכז מסחרי הקרוב למקום מגוריכם.


מהרגע שיצאתם מהבית, גשו לכל אחד שאתם רואים (גבר, אישה, סבתא, ילדה) ותגידו "שלום" עם חיוך. זה הכל – "שלום" פשוט עם חיוך, שלא יפגע באף אחד.  תחזרו לפה בעוד כמה ימים אחרי שעשיתם את המשימה הזאת ותגידו שאפילו *אישה אחת* לא עצרה במקומה והתלהבה לנוכח הפניה שלך, כשכל מה שעשית זה לומר "שלום" עם חיוך. בכל זאת, אני בטוח שרבים פה יחפשו וימצאו כל תירוץ אפשרי רק כדי לא לבצע את המשימה (הדי פשוטה) הזאת ויחזרו לכאן, כדי לחפש את אותה "תרופת פלא" שתעזור להם להתחיל עם בחורות ולהעלים את הפחד הכרוך בכך … אבל נחשו מה? ברגע זה בדיוק נתתי לכם את אותה "תרופת פלא"! אם לא תהיו מסוגלים לגשת לכל בחורה שאתם רואים ולומר לה "שלום" עם חיוך, שום דבר ממה שטיילר, מיסטרי, רוס ג'פריס או אני מלמדים לא יעבוד לכם.


משימה שניה – מדובר באותה משימה, רק עם דגש נוסף: גשו לכל אחד שאתם רואים, כשכל מה שאתם חושבים עליו לפני שאתם ניגשים זה: "הנה החבר הכי טוב שלי / של ההורים שלי שלא ראיתי אותו כמעט שנה" , ואז תמשיכו עם "שלום" עם חיוך. אתם צריכים להיות מסוגלים להגיע למצב שאתם ממש *מרגישים* את המחשבה הזאת, כאילו היתה נכונה לחלוטין. תרגול אינטנסיבי של המשימה הזאת יפתח בפניכם פתח לאפשרות מדהימה של שליטה בשפת הגוף שלכם באמצעות התת-מודע שלכם, פשוט על ידי החדרה של מחשבה / אמונה לתוכו , ומתן האפשרות לתת-מודע לשלוט בגופכם! אני רוצה שתחזרו אלי אחרי שעשיתם את המשימה הזאת, ותגידו לי שלפחות בנאדם *אחד* לא עצר במקומו והתפלא מאיפה הוא מכיר אתכם?


אם חיפשתם את אותה "תרופת פלא" במשימה הקודמת, הרי שבמשימה הנוכחית תגלו לא רק תרופת פלא, כי אם צלצול השכמה ליכולות האינסופיות של המחשבה.

הוסף תגובה